Mijn Klacht:
Twee weken geleden heb ik een pakket besteld uit de U.S. ter waarde van 47,59 euro. Bij ontvangst moest ik onverwacht een factuur betalen. Ik moest betalen voor de Btw en de afhandelingskosten. En ben het niet eens met de afhandelingskosten. Op de factuur staat: ” Als u goederen van buiten de Europese Unie ontvangt, moet u bij de Douane een invoeraangifte doen voor deze goederen. PostNL Pakketten Benelux B.V. heeft uit naam van Koninklijke PostNL B.V. voor uw zending aangifte gedaan en belast u conform onderstaande specificatie. ” Ik heb niet aan PostNL gevraagd om dit voor mij uit te voeren. Ook ben ik nooit op de hoogte gesteld van de Btw waar ik me nog bij kan neerleggen. De mogelijkheid om zelf aangifte te doen is mij niet geboden en PostNL heeft dit zonder overleg voor mij uitgevoerd.
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik de afhandelingskosten terug (gestort) heb gekregen.
