Klacht: Onterecht geleverd bij buren

Tessa Moller op 28 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb maandag een melding van Belsimpel ontvangen dat ze mijn telefoon hadden opgestuurd. Dinsdag was ik op een begrafenis en niet in de gelegenheid om het pakket aan te nemen. Helaas was het niet mogelijk om de levertijd aan te passen (omdat die als zo snel volgde op de mededeling). Op postnl website had ik gezien dat het pakket niet zou worden afgeleverd bij de buren maar dat indien ik niet thuis was, deze de eerst volgende dag weer een leverpoging zou worden ondernomen. Dit is echter niet gebeurd. Mijn telefoon is toch bij de buren afgeleverd. Het gemiste pakketbriefje is pas de avond daarna door de bus gekomen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben met zwangerschapsverlof en bestel veel online. Ik heb in de afgelopen weken postnl veel fouten zien maken met pakketjes bij het verkeerde adres zien achterlaten of onbemand zien achterlaten. Ik vind het echt niet kunnen. Als het beleid is dat deze niet bij de buren afgeleverd zal worden, dan ga ik daar van uit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte mevrouw Moller, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk dat uw pakket onterecht bij de buren is bezorgd. Ik reageer graag op uw bericht. Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending onterecht bij uw buren is bezorgd ondanks dat er is aangegeven dat dit niet mogelijk was. Ik kan mij voorstellen dat dit zeer teleurstellend is en ik bied u hierbij mijn oprechte excuses aan voor het gedane ongemak. Ik kijk graag met u mee naar de situatie en ontvang hiervoor graag de 3S-code van het betreffende pakket. Aan de hand hiervan kan ik u meer duidelijkheid geven en er eventueel een melding van maken mocht dit nodig zijn. Ik zie uw reactie, inclusief de 3S-code, graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Ik heb de niet thuis code: KG29417479 Ordernummer vanuit belsimpel: 3253094045 Ik heb ook een foto van zowel het pakketje als de gemist bericht die een dag laat was binnen gekomen.

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte mevrouw Moller, Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Echter staat de KG-code helaas niet gekoppeld aan de betreffende barcode waardoor ik uw zending nog niet heb kunnen achterhalen. Zou u op het pakket willen zoeken naar een 3S-code? Uiteraard mag u ons ook de foto's sturen - houd hierbij rekening dat we graag de frankering willen bekijken. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Waar kan ik foto's naartoe sturen. Via dit platform kan dat niet. Heeft u een emailadres?

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte mevrouw Moller, Bedankt voor uw reactie. Het is inderdaad niet mogelijk om foto's toe te voegen op dit platform. Mijn excuses hiervoor. U kunt foto's sturen via Facebook en Twitter. Ik adviseer u om direct alle informatie mee te sturen inclusief al uw adres gegevens. Op deze wijze voorkomt u herhaal verkeer en wordt uw klacht zo snel mogelijk ingediend. Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 juli 2018 om 10:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Moller,

Bedankt voor uw reactie. Het is inderdaad niet mogelijk om foto's toe te voegen op dit platform. Mijn excuses hiervoor.

U kunt foto's sturen via Facebook en Twitter. Ik adviseer u om direct alle informatie mee te sturen inclusief al uw adres gegevens. Op deze wijze voorkomt u herhaal verkeer en wordt uw klacht zo snel mogelijk ingediend.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door