Klacht: Onterecht een incassobureau

Robbert87 op 01 augustus 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ergens wat jaren geleden kreeg ik ineens een incasso brief. Ik gebeld en vraag hoe kan ik nou iets moeten betalen terwijl ik niks besteld heb bij toen nog TNT. De beste mevr ging t uitzoeken voor me en belde me later op de dag terug dat t om een postzegel verzameling ging met verschillende volgels erop afgebeeld waarop ik erg hard moest lachen. Ik antwoorden sorry mevr maar ben een jonge man van als ik t me goed herinner 24 a 25 jaar die zich eigen echt niet met een postzegel verzameling gaat bezig houden. Vervolgens belde deze beste mevr maanden daarna nog een terug dat ik echt moet betalen omdat t volgens tnt in ontvangst was genomen waarop ik antwoorde mevr dat kan echt niet wat moet ik met die zooi en ze ging t verder uitzoeken nooit meer wat van gehoord en plots tot mijn grote verbazing krijg ik naar ruim 2 jaar weer een briefje dat ik rond de 121 euro moet betalen aan tnt!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat gewoon alles wordt kwijt gescholden jaren hoor je niks en ineens weer een briefje ben nu inmiddels 27 en nog steeds niet postzegels aan t verzamelen.
En mocht ik toch moeten betalen dan wil ik ook de desbetreffende vogel postzegel boekje iets weet ik t. Maar gaat toch echt niet betalen voor iets wat ik niet heb!

Mvg robbert van schaik

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 november 2014 om 15:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Robbert87

Heeft op 20 november 2014 om 18:31 geantwoord

Nou ik weet t niet hoor maar er is geen oplossing geboden alleen dat ik weer alles opnieuw zou moeten starten via hun site?
Pfff wat een gezeur zeg over een postzegel verzameling die ik niet heb!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van PostNL beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door