Klacht: Onnodig lang vasthouden pakket tot aan bezorgmoment

Moreno de Vries op 17 januari 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,

Ik wil een klacht indienen, recent heb ik iets besteld vanuit Oekraïne.
Vervolgens doet de postdienst UkrPoshta er 3 dagen voor om het pakket door de douane te laten gaan en tot Nederland te laten komen, Nu sinds het pakket in Nederland is. Duurde het vervolgens 6 dagen tot mijn pakket erkend werd, en ik mijn pakket status kon zien via PostNL. Ik heb netjes 5 dagen geleden mijn inklaringskosten betaald, met de hoop dat mijn pakket deze week zou aankomen. Maar nee hoor ik krijg geen enkele terugkoppeling terug en de statussen zijn ook niet duidelijk. De verzender vertelt mij dat ik contact moet opnemen met PostNL aangezien pakketen normaliter 1 tot 2 dagen duren tot ze door de douane heen zijn en op de post naar woonbestemming.

RG066598978UA

Gewenste Oplossing:

Het zorgen dat mijn pakket z.s.m geleverd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 januari 2022 om 13:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw bericht op klacht.nl. In uw melding geeft u aan dat u uw pakket nog niet heeft mogen ontvangen, ik kan me voorstellen dat u hier van baalt. Onze excuses voor het ondervonden ongemak.

Ik zie dat uw zending nog niet is afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat u hier over teleurgesteld bent. Ik maak hier een melding bij het onderzoek team en daar krijgt u binnen 4 werkdagen een terugkoppeling over. Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ondervonden ongemak.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Moreno de Vries