Klacht: Ongelooflijk: PostNL levert onze spullen opzettelijk bij verkeerde adres af!!!

Verbaasde klant op 21 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist contact gehad met leverancier. Onze goederen zijn door PostNL opzettelijk afgegeven bij buren waar we een moeizaam contact mee hebben. PostNL ziet onze bedrijfsnaam en ons adres en toch leveren ze opzettelijk bij de buren af. Wij weigeren mee te doen aan deze privacy schendingen van PostNL, ze mogen dit zelf gaan oplossen en zorgen dat het wel op het goede adres wordt geleverd. Echt schandalig. Wij zien dat internet vol staat met klachten over de privacy schendingen van PostNL.

Gewenste Oplossing:

Als PostNL privacy gaat respecteren. Leveringen zijn strikt persoonlijk en mogen nooit bij zomaar bij iemand worden gedropt, alleen uit luiheid en gemakzucht van PostNL.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Verbaasde klant