Mijn Klacht:
Ik heb voor de zoveelste keer een briefje in de bus gekregen dat een pakketje voor mij bedoeld, afgegeven is bij de buren. Dat is tot daar aan toe maar bij navraag bij de buren blijkt er helemaal niets afgegeven te zijn.
Navraag bij PostNL blijkt lastig omdat op dat moment alleen via Twitter navraag mogelijk is. Na een weekend Twitteren ben ik nog niets verder omdat de nietthuis code niet bestaat wat volgens de medewerker logisch is omdat het pakket is afgeleverd?!? Niet dus.
Maandags maar gebeld omdat ik het Twitteren zat was en rechtstreeks contact wenste om een een klacht in te dienen.
De medewerker aan de lijn kon niets vinden alleen dat er een pakket in de toekomst afgeleverd zou worden. Op mijn opmerking dat zijn collega via twitter al had aangegeven dat het een zending betrof van 19 januari, ging hij verder kijken en kwam erachter dat er idd nog een zending was. Hij kwam met het antwoord dat hij dit herkende en aangaf dat het een fout was omdat het pakket wel al bij ze was aangemeld maar nog niet in hun bezit was en het nog zou komen!
Op mijn vraag dat ik het vreemd en niet logisch vond dat een postbode van PostNL bij mij voor de deur heeft gestaan ZONDER pakket maar wel een briefje bij mij in de bus doet dat er een pakketje is voor mij en dat het bij de buren is afgegeven gaf hij als antwoord dat dit wel vaker voorkomt!?!
Voor mij compleet onlogisch en onbegrijpelijk maar voor hem heel normaal. Daar komt ook nog bij dat ik geen klacht kon indienen omdat de 5 dagen termijn nog niet verstreken was? Welke termijn?
Nu zit ik met een bewijs van PostNL uit dat ze een pakketje hebben afgeleverd waar ik voor betaald heb en niet ontvangen heb en moet maar geloven dat dit ooit nog een keertje wordt afgeleverd? Erg vreemde gang van zaken!
Gewenste Oplossing:
Het pakketje logischerwijs WEL bezorgd wordt! Een verklaring voor de erg vreemde werkwijze! Hoe kan het dat een bezorger ZONDER pakket bij mij aan de deur staat en een briefje in de bus doet dat er een pakket voor mij bij de buren is afgegeven?
