Klacht: Nutteloze beloften en bezorgen is niet hun vak!

Kyrat op 22 augustus 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Waardeloze bezorgbedrijf.

De zoveelste we doen ons best om goed te bezorgen, smoesjes.

Alleen ik heb al talloze klachten bij dit ‘instantie’ lopen en nog NOOIT komen ze met een oplossing laat staan excuses.

Dit bedrijf moet door de ACM onder de loep worden genomen!!

Of post wordt verkeerd bezorgd, of opengemaakt en inhoud ontbreekt of wordt afgemeld als bezorgd terwijl brievenbus leeg is!.

Mensen probeer dit bedrijf te ontwijken, ik zelf als simpele consument aka burger heb al talloze klachten lopen, kunt u nagaan wat ze allemaal aan problemen hebben openstaan? Ze doen er geen moer aan.

Ieder keer gebruiken ze wel een soort template om je ‘gerust te stellen’ ondertussen kun je fluiten naar je geld, en post!

Heeft toch geen zin, is de zoveelste loze beloften die ze niet waar kunnen maken, weg met dit bedrijf, zwart maken op socialmedia, dit verdienen ze, omdat ze niks waard zijn voor de zoveelste keer NIET bezorgd!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Nog een voorbeeld LS671761443NL

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 22 augustus 2023 om 09:45 geantwoord

Beste lezer,

Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl. Ik lees dat u ondanks uw eerdere klachten opnieuw een klacht heeft over de bezorging van pakketten op uw adres. Sorry daarvoor, ik kan mij voorstellen dat u hier boos over bent.

Volgens onze track trace-gegevens is de zending op 21 augustus 2023 bezorgd op het opgegeven adres.

Mijn advies is om bij buren en huisgenoten na te vragen of zij uw zending hebben aangenomen. Is dat niet het geval?

Dan wil ik u vragen nog 2 werkdagen te wachten. Vaak komt een zending binnen korte tijd alsnog bij de juiste persoon terecht. Heeft u na 2 dagen niks ontvangen? Neem dan contact op met de afzender. Hopelijk kunt u met elkaar tot een oplossing komen. We zouden u natuurlijk graag zelf verder helpen. Maar bij een onverzekerde zendingen kunnen we helaas geen schadevergoeding bieden of een onderzoek starten.

Ik heb uw klacht wel opgeslagen en uw verhaal doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorger. Die gaat de situatie met de bezorger bespreken. Over de uitkomst van dit gesprek ontvangt u geen bericht. Na dit gesprek zou de bezorging beter moeten gaan. Mijn excuses voor het ongemak.

Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen.

PostNL Klantenservice

Kyrat

Heeft op 22 augustus 2023 om 09:49 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Denkt u dat ik na de zoveelste keer dat jullie fouten maken inmiddels niet weet dat ik bij de buren moet kijken?

Wat is dit voor oplossing? Dit is geen oplossing maar een zogenaamde 'tip' van jullie! Klaar met jullie.

Melding gemaakt bij ACM

7 maanden geleden - Klacht ingediend bij ACM

Reactie van de melder van de klacht Kyrat

7 maanden geleden - Incidend gemeld bij ACM!

Alle klachten die gemeld zijn door Kyrat