Mijn Klacht:
Hier ik zit dan,na de derde dag dat onze opbergkastje voor lounge kussens van Blokker, die bezorgd zou worden door PostNL Extra@Home!
De eerste levering datum was 29.05.2015.
Om 9.30 uur het eerste sms berichtje dat de levering die dag zou komen.
Om 11.30 tweede sms bericht met ordernummer?
Om 14.30 derde smsje ,maak nieuwe afspraak.
Om 16.00 vierde smsje ,uw levering wordt niet geleverd?
Telefoontje naar Extra@Home wat ik met zoveel smsjes aan moest,en de reden waarom het kastje niet geleverd kon worden.
Blokker had het te laat aan geleverd en kon niet meer mee met de vrachtwagen!
Maar het stond in het depot.
Oke, dan een nieuwe afspraak voor 1 Juni .
Ook deze dag vol sms berichtjes via KPN met zelfs ,de chauffeur is onderweg.
Maar geen kastje.
2 Juni weer gebeld naar Extra@Home.
Met het verhaal ,de vrachtwagen stond in de file en toen ging de vrachtwagen kapot!!!!
Tja ,geduld is een schone zaak ,dus afspraak nummer 3 gemaakt voor 5 Juni.
Zelfs Blokker een email gestuurd ,vanwege de slechte levering.
Mail terug gekregen dat Extra@Home echt de bestelling op 5 juni zou leveren.
Met excuses voor het ongemak.
5Juni…..
’s Morgens vroeg eerst sms tussen 11 en 14 uur wordt levering Blokker bij uw bezorgd.
Om 12.30 uur ,Bestelling Blokker onderweg!
Het dat is het nu …om 20.00uur !
Gewenste Oplossing:
Geen smoezen meer , gewoon leveren!
Excuses van Extra@home en compensatie 3dagen thuis zitten!