Klacht: Nog geen levering na 3 verschillende leverings data!

Els van Gennip op 08 juni 2015 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hier ik zit dan,na de derde dag dat onze opbergkastje voor lounge kussens van Blokker, die bezorgd zou worden door PostNL Extra@Home!

De eerste levering datum was 29.05.2015.
Om 9.30 uur het eerste sms berichtje dat de levering die dag zou komen.
Om 11.30 tweede sms bericht met ordernummer?
Om 14.30 derde smsje ,maak nieuwe afspraak.
Om 16.00 vierde smsje ,uw levering wordt niet geleverd?

Telefoontje naar Extra@Home wat ik met zoveel smsjes aan moest,en de reden waarom het kastje niet geleverd kon worden.
Blokker had het te laat aan geleverd en kon niet meer mee met de vrachtwagen!
Maar het stond in het depot.
Oke, dan een nieuwe afspraak voor 1 Juni .

Ook deze dag vol sms berichtjes via KPN met zelfs ,de chauffeur is onderweg.
Maar geen kastje.

2 Juni weer gebeld naar Extra@Home.
Met het verhaal ,de vrachtwagen stond in de file en toen ging de vrachtwagen kapot!!!!
Tja ,geduld is een schone zaak ,dus afspraak nummer 3 gemaakt voor 5 Juni.

Zelfs Blokker een email gestuurd ,vanwege de slechte levering.
Mail terug gekregen dat Extra@Home echt de bestelling op 5 juni zou leveren.
Met excuses voor het ongemak.

5Juni…..
’s Morgens vroeg eerst sms tussen 11 en 14 uur wordt levering Blokker bij uw bezorgd.
Om 12.30 uur ,Bestelling Blokker onderweg!

Het dat is het nu …om 20.00uur !

Gewenste Oplossing:

Geen smoezen meer , gewoon leveren!

Excuses van Extra@home en compensatie 3dagen thuis zitten!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Klacht zelf opgelost met nog een veel bozer telefoontje naar Extr@home. Box is inmiddels bezorgd. Oplossing Post >NL kruist het weekend. Toch hartelijk bedankt voor de bemiddeling. Groetjes Els

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 juni 2015 om 14:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Gennip,

Heel erg bedankt voor uw e-mail met aanvullende informatie. Ik ben blij te vernemen dat u uw bestelling uiteindelijk heeft ontvangen. Maar het spijt mij echt heel erg dat dit zo lang heeft moeten duren. Mijn excuses voor deze gang van zaken.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door