Klacht: niet thuisbezorgen

bruinisseleiderdorp op 24 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een probleem met de levering van mijn bestelling of beter gezegd met de niet levering. Dit is dus een klacht over de (niet) bezorging door post.nl.

Ik heb geen track en trace van post.nl ontvangen.

Zaterdag ben ik de hele dag thuis geweest en ´s avonds lag er opeens een kaartje in de bus dat mijn bestelling bij een afleverpunt was bezorgd waar ik het maar af moet halen.

Maar dat is niet de bedoeling. Ik kan niet tillen.

Ik heb niet voor niets een bestelling gedaan met THUISBEZORGING anders had ik ook wel naar de winkel kunnen gaan.

Ik stel voor dat post.nl de bestelling opnieuw bij mij thuis aanbied. Zo snel mogelijk.

Gewenste Oplossing:

als postnl mijn pakket thuis bezorgt zoals afgesproken

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 24 juli 2018 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw Varkevisser,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat u een pakketje verwachtte, maar dat de bezorger geen poging heeft gedaan om dit bij u thuis te bezorgen. Mijn oprechte excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw gegevens heb ik door het systeem gezocht en zie dat er ondertussen een melding van is gemaakt. De bezorger is erop aangesproken en het zal niet weer gebeuren in de toekomst. Helaas kan ik er niet voor zorgen dat het pakketje wederom bij u wordt aangeboden, wat u het beste kan doen is iemand machtigen zodat die het pakketje voor u op kan halen. Hopelijk kunt u op deze manier alsnog snel het pakketje ontvangen. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Deze zaak is dus niet opgelost

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte heermevrouw Varkevisser, Ik begrijp uit uw bericht dat u ontevreden bent over de bezorgwijze van het pakket. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht. Het is spijtig genoeg niet mogelijk nogmaals het pakket thuis aan te bieden. U kunt het pakket wel door iemand laten ophalen. Deze dient te beschikken over een geldig ID en moet de bijbehorende gegevens kunnen produceren. De 3S-code in combinatie met de juiste adresgegevens van het pakket. Ik hoop dat u spoedig uw pakket in ontvangst kan nemen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice of via Facebook of Twitter. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Dit is wel een hele rare reactie. De bezorger is op vrijdag niet geweest (dat weet ik omdat er een buurman de hele middag buiten heeft gezeten en ik ook geen briefje in de bus heb gekregen) de bezorger is op zaterdag niet geweest omdat het dorp vanwege de visserijdagen moeilijk toegankelijk was en ook wel heel bijzonder dat het pakket na sluitingstijd bij Sfeer en Meer is afgegeven. Ook was ik de hele zaterdagavond thuis en heb niets gehoord alleen het briefje stak op een gegeven moment een stukje door de brievenbus. De bezorger is niet geweest. Het pakket is dus niet aangeboden (waar voor betaald is!) Ik vraag dus NIET om het pakket NOG EEN KEER aan te bieden maar om het pakket 1x aan te bieden! Verder vind ik de reactie van postnl nogal neerbuigend ik krijg het gevoel als een klein, dom kind behandeld te worden. Ik ben pas tevreden als het pakket op mijn adres aangeboden wordt (afgeven bij de buren mag ook)

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Dit is wel een hele rare reactie. Het pakket is op vrijdag niet aangeboden (er zat verderop een buurman in de tuin die de bezorging gezien zou moeten hebben) ik had ook geen bericht in de brievenbus. Zaterdag is het pakket niet aangeboden omdat het dorp afgesloten was vanwege de visserijdagen en ook wel heel bijzonder dat het pakket na sluitingstijd afgegeven is bij het afhaalpunt. Ook was ik de hele avond thuis en heb niets gehoord en opeens stak er wel een briefje een stukje uit de brievenbus. Ik vraag dus niet op om het pakket nog een keer te bezorgen, ik vraag om het pakket 1x te bezorgen (afgeven bij de buren mag ook). Verder vind ik de reactie nogal neerbuigend, ik voel me als een klein, dom kind aangesproken. Ik weet hoe de procedure werkt maar weet de bezorger van postnl dat ook?

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Varkevisser, Hartelijk dank voor uw reactie. Naar aanleiding van eerder contact is er reeds een klacht aangemaakt omdat het pakket niet op de juiste wijze aangeboden is. De bezorger is hier inmiddels op aangesproken, dit om de kans op herhaling te verkleinen. Na twee bezorgpogingen wordt het pakket bij de afhaallocatie bezorgd. Het is niet mogelijk om het pakket daar weer af te halen en wederom op uw adres aan te bieden. De zending is op 23 juli afgeleverd bij de afhaallocatie, u kunt deze tot 6 augustus afhalen. Daarna zal het pakket retour afzender gaan. Mocht u zelf niet in staat zijn om het pakket af te halen dan kunt u iemand machtigen om dit voor u te doen. De gemachtigde dient de naam, postcode en huisnummer van de geadresseerde te kunnen noemen. Ook dient de geadresseerde legitimatie mee te nemen om de zending af te halen. Wellicht is dit in deze situatie een oplossing. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

bruinisseleiderdorp

Heeft op 02 augustus 2018 om 12:45 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Volgens mij leest postnl mijn klacht niet goed. Het pakket is helemaal niet aangeboden. Dus de reactie slaat nergens op.
De bezorger is niet langs geweest.
Ik vraag dus om het EEN keer te bezorgen.
Maar degene die reageert mag ook best het pakket van 20 kilo zelf opgaan halen en hier brengen, ik machtig hem bij deze.

Alle klachten die gemeld zijn door