Klacht: niet (optijd) geleverd van pakket

[email protected] op 27 mei 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een telefoon besteld via mediamarkt speciaal voor vakantie. Deze zou gisteren geleverd worden, maar dat is niet gedaan. Dit terwijl er 5 mensen thuis waren i.v.m met verbouwen. Ook vandaag zijn ze ”langs” geweest en opnieuw is het pakketje niet afgeleverd en ook vandaag zijn er 3 mensen de gehele dag aanwezig geweest. Ik heb postnl gebeld en het pakketje was nog onderweg. Via de tracking werd het pakketje zogenaamd nog bezorg, na 3 uur extra wachten is er nogmaals telefonisch contact geweest. Er werd gezegd ; Helaas word het pakketje vandaag niet meer geleverd ! !

morgen ochtend vroeg vertrekken we naar het buitenland. Ik heb door dit slordige gedrag van de bezorgen, kan ik nu zelf naar de mediamarkt rijden en daar hetzelfde toestel kopen maar voor €101,- meer !

Ik ben zeer ontevreden over zowel de bezorger als van de telefoniste aan de telefoon. Ik word totaal niet geholpen. Ze hadden ook het pakketje bij een droppoint kunnen leveren of de coureur kunnen bellen en dan had ik zelf naar hem gereden. Maar dit was allemaal niet mogelijk volgens de telefoniste? ( jullie kunnen toch wel contact opnemen met jullie eigen coureur?? )

Ik ben benieuwd hoe we dit kunnen oplossen, want de situatie ga ik niet zo maar voorbij laten gaan. Dit heeft me veel geld extra gekost en ik had me uren wachten ook beter in kunnen plannen.

Gewenste Oplossing:

Er goed naar iemand word geluisterd als er gebeld word en op z'n minst naar een oplossing word gezocht i.p.v. ''u kan het morgen ophalen''. (Ik had al 3 keer verteld dat ik dan in het buitenland ben) met andere worden, u heeft pech mevrouw.

Er met mij contact word opgenomen over de extra kosten van de telefoon. Ik kan de rekeningen opsturen, zodat u het verschil kan zien.

Antwoord op deze vraag : Waarom is een klant de dupe van het slecht bezorgen van jullie coureur, het niet kloppen van een tracking code en kan er telefonisch geen oplossing worden gezocht ?

Ik ben zeer gefrustreerd, boos en voel me niet geholpen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 mei 2019 om 10:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. U geeft aan dat de bezorger niet langs is geweest terwijl er op beide bezorgdagen meerdere personen aanwezig waren op het bezorgadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Tot mijn spijt kunnen we in zo’n situatie inderdaad niet direct contact leggen met de chauffeur om navraag te doen en het pakket alsnog af te laten leveren. Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij zal met de bezorger(s) in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden dan zal de leidinggevende daar zijn of haar verantwoordelijkheid in nemen. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.

Volgens mijn informatie is de zending op 25 mei afgehaald van de PostNL locatie. Voor een eventuele vergoeding raad ik u aan contact op te nemen met de verzender van het pakket. U heeft met de verzender een overeenkomst over de levering van uw product en heeft hen hiervoor betaald. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door