Mijn Klacht:
Ik heb een telefoon besteld via mediamarkt speciaal voor vakantie. Deze zou gisteren geleverd worden, maar dat is niet gedaan. Dit terwijl er 5 mensen thuis waren i.v.m met verbouwen. Ook vandaag zijn ze ”langs” geweest en opnieuw is het pakketje niet afgeleverd en ook vandaag zijn er 3 mensen de gehele dag aanwezig geweest. Ik heb postnl gebeld en het pakketje was nog onderweg. Via de tracking werd het pakketje zogenaamd nog bezorg, na 3 uur extra wachten is er nogmaals telefonisch contact geweest. Er werd gezegd ; Helaas word het pakketje vandaag niet meer geleverd ! !
morgen ochtend vroeg vertrekken we naar het buitenland. Ik heb door dit slordige gedrag van de bezorgen, kan ik nu zelf naar de mediamarkt rijden en daar hetzelfde toestel kopen maar voor €101,- meer !
Ik ben zeer ontevreden over zowel de bezorger als van de telefoniste aan de telefoon. Ik word totaal niet geholpen. Ze hadden ook het pakketje bij een droppoint kunnen leveren of de coureur kunnen bellen en dan had ik zelf naar hem gereden. Maar dit was allemaal niet mogelijk volgens de telefoniste? ( jullie kunnen toch wel contact opnemen met jullie eigen coureur?? )
Ik ben benieuwd hoe we dit kunnen oplossen, want de situatie ga ik niet zo maar voorbij laten gaan. Dit heeft me veel geld extra gekost en ik had me uren wachten ook beter in kunnen plannen.
Gewenste Oplossing:
Er goed naar iemand word geluisterd als er gebeld word en op z'n minst naar een oplossing word gezocht i.p.v. ''u kan het morgen ophalen''. (Ik had al 3 keer verteld dat ik dan in het buitenland ben) met andere worden, u heeft pech mevrouw.
Er met mij contact word opgenomen over de extra kosten van de telefoon. Ik kan de rekeningen opsturen, zodat u het verschil kan zien.
Antwoord op deze vraag : Waarom is een klant de dupe van het slecht bezorgen van jullie coureur, het niet kloppen van een tracking code en kan er telefonisch geen oplossing worden gezocht ?
Ik ben zeer gefrustreerd, boos en voel me niet geholpen.
