Klacht: niet ontvangen pakketten

colinda klaassen op 15 juli 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb bij aliexpress besteld voor 52 euro mijn pakket is blijkbaar wel in nederland afgeleverd maar nooit bij mij bezorgdis gewoon kwoijt omdat niet duidelijk is naar welk postkantoor of agentschap dit verstuurd is op het plaatselijk postkantoor is het nooit afgegeven en je kunt nergens na gaan waar dit is gebleven dit is al de 3 keer dat mijn post kwijt is en ik naar mijn geld kan fluiten omdat de post dit zoek maakt ik heb geen briefje ontcvangen van niet thuis krijg enkel een mail dat ik niet thuis zou zijn geweest wat wel zo was en het niet bezorgd kon worden maar zijn niet eens bij mij aan fde deur geweest hiervoor heb ook al mails verstuurd naar ali express die dit weer op de post afschuiven maar willen er niet voor zorgen dat wat ik bij hunkoopt ook werkelijk aan mij wordt afgeleverd ik wil dit alsnog gratis kunnen ontvangen als dit steeds weer terug gestuurd wordt zonder het bij de afzender te bezorgen of ik eist mijn geld terug ben zo al bijna 100 euro kwijt door de schulds van de post

Gewenste Oplossing:

als ik mijn pakketten die bij aliexpress in nederland zoek zijn geraakt alsnog opgestuurd en ontvangen worden bij mij of als ik van ali express mijn geld terug krijg voor niet geleverd pakketten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Geachte mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: de tracking code van het betreffende pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht colinda klaassen

3 jaren geleden - mijn bestelnr van ali express is 3011670769767502 winkel is shop 5076286 store trackingscode heb ik niet omdat de post niets heeft afgeleverd en de mails van ali express zijn en niet via de post maar waar het gebleven is weet ik niet retour afzender komt er op te staan met mijn pakket te traceren maar waar het heen is geweest weet ik niet en bij ali express krijg ik geen reactie geen retour bestelling geen geld terug kost me wel 52 euro en er is al meer dingen gewoon niet bezorgd en niet bij de peost te traceren in plaatselijk postkantoor niet te vinden wil graag mijn geld terug want ik was thuis kon dus bezorgd worden en ze moeten ook bericht achterlaten en dat gebeurd niet

Reactie van de melder van de klacht colinda klaassen

3 jaren geleden - dag ik zie een tracings nummer staan 21996933165 pakket is zoek was 52 euro in juni besteld zou begin juli bezorgd moeten zijn

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Geachte mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket van Ali. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Vind het vervelend te horen dat uw pakket niet is aangekomen, en vervelend dat u van het kastje naar de muur word geslingerd. Helaas is dit geen tracking nummer, de meeste tracking nummers van Ali beginnen met een LT code. Zou u hier nog naar kunnen kijken? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht colinda klaassen

3 jaren geleden - mijn track code is LT 862737557nl pakje van ali express

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 juli 2021 om 10:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat onze pakketbezorger geen briefje bij u heeft achtergelaten nadat hij/zij bij u heeft aangebeld. Namens PostNL willen we u hier allereerst excuses voor aanbieden. Dit had niet mogen gebeuren.

Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, zal ik uw melding per direct doorsturen naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende zal vervolgens de kwestie persoonlijk bespreken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Uw pakket word retour afzender verstuurd. Voor verdere afhandelingen wil ik u doorverwijzen naar de afzender, u als betalende klant van de afzender zal u een passende oplossing moeten bieden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door colinda klaassen