Klacht: Niet ontvangen pakket

op 20 juli 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een kado ontvangen uit het buitenland, deze is op 27 juni aangekomen in NL maar terecht gekomen in het inklaringsproces van Postnl. Wij moesten een formulier invullen met een verklaring wat er in ons pakket zit, deze hebben wij op 1 of 2 juli verstuurd. Op 5 juli konden wij via de app van postnl zien dat antwoord met informatie over import ontvangen was, en dat ons pakket op 6 juli bezorgd zal worden.. Niet dus… Diverse malen contact gehad met Postnl per telefonisch, maar steeds smoezen dat zij hier niks aan kunnen doen, het pakket moet vrij gegeven worden door de douane. Steeds weer andere smoezen, van heb nog even geduld… Ons geduld is op, waar is ons pakket?? Zie bijlage over bezorging, wat dus nooit gebeurt is..

Gewenste Oplossing:

Als wij het pakket eindelijk ontvangen, liever gisteren dan vandaag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 juli 2019 om 15:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is om zo lang op uw pakket te wachten. Ik zie inderdaad dat ze uw informatie verzoek op 2 juli in goede orde hebben ontvangen. De verwerking hiervan kan meerdere dagen duren, afhankelijk van hoe druk het is op deze afdeling. Om er wat vaart achter te laten zetten, heb ik voor u een melding uitgezet naar de betreffende afdeling. U zal hier geen bericht over ontvangen, maar u moet wel spoedig een update gaan zien in de status. Als dit niet het geval is wil ik u vragen om eind volgende week opnieuw contact met ons op te nemen, zodat we de gemaakte melding voor u kunnen bekijken.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 28 juli 2019 om 20:22 geantwoord

bedankt voor uw bericht, maar ondanks uw inzet is er nog geen enige stap voortgezet voor deze zending. kan het steeds niet begrijpen is het zo moeilijk om de procedures af te handelen.

Alle klachten die gemeld zijn door bili