Klacht: niet ontvangen

Mevr. S. Feenstra-Okkinga op 11 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De vara-gids van vorige week niet ontvangen, ik lees hem ook als tijdschrift, daarom zou ik die nog graag van u ontvangen.

Gewenste Oplossing:

graag nog een keer verzenden (hij ligt niet meer in de winkel, nadat ik de post van vandaag heb afgewacht)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Wat jammer om te horen dat er niets is afgeleverd, begrijpelijk dat u dit alsnog wilt ontvangen. Omdat de post zonder barcode is verstuurd, is een onderzoek helaas niet mogelijk. Wat ik graag voor u wil doen, is een klacht doorgeven aan de afdeling postbezorging zodat dit besproken wordt. Ook gaan wij onderzoeken of er vaker problemen zijn in het postcodegebied. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, ontvang ik graag een reactie terug. Zodra ik dit van u weet, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 juli 2023 om 13:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. In uw melding geeft u aan dat u een klacht heeft over de postbezorging op uw adres. Het spijt mij dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

U heeft laten weten dat u recent uw Vara-gids niet heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u hier ongerust over bent. Helaas kan ik niet achterhalen waarom deze post niet is bezorgd of waar deze zich bevindt. Briefpost is namelijk niet te volgen in het postverwerkingsproces omdat deze geen trackingcode heeft zoals bijvoorbeeld bij aangetekende post.

Ik heb wel een registratie gemaakt zodat uw klacht besproken wordt door de afdeling bezorging. Ook gaan wij onderzoeken of er vaker problemen zijn in het postcodegebied. Er volgt geen verdere terugkoppeling omdat wij dit intern afhandelen. Als uw post toch nog gevonden wordt, bezorgen wij die natuurlijk.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. S. Feenstra-Okkinga