Klacht: Niet geleverd

Magi1949 op 04 september 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij Boekestein onderdelen besteld voor mijn robotmaaier en zijn verstuurd per PostNL onder verzend :3SMYPA144781768. Via email werd aangekondigd dat het pakket aangeleverd zou worden op 1 september tussen 15:00 en 17:30. Echter in een mail van PostNL stond dat het pakket is afgeleverd om 11:23 en wij waren de gehele dag thuis maar hebben geen PostNL gezien. Ter informatie in de Meerdervoortstraat bestaat geen nummer 33 en overigens de leverantie moest voor ontvangst worden afgetekend.
Klacht is al gemeld onder nummer 22975173 en de leverancier is ook al aangeschreven.
De reden dat het waarschijnlijk mis is gegaan kwam volgens mij aan het huisnummer 33 i.p.v 3 en zoals ik heb vermeld bestaat dit nummer niet in deze straat.

Afwachtend van een reactie verblijf ik met de vriendelijke groeten,
A.P van der Voorde
.

Gewenste Oplossing:

Ik. zou blij zijn als het als het pakket als nog geleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 04 september 2023 om 08:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij goed voorstellen dat het voor u onduidelijk is wat er precies met de zending aan de hand is, hiervoor onze excuses.

Ik heb de gegevens gecontroleerd en hieruit is gebleken dat de zending direct retour afzender gestuurd is vanwege een onjuist adres. De zending is dus op het aangegeven moment retour geleverd bij de afzender Boekestijn.

Aangezien de zending weer retour geleverd is bij Boekestijn, zou ik u willen adviseren om hiermee contact op te nemen. Wellicht kunnen zij de zending opnieuw naar u verzenden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Magi1949