Klacht: Niet bezorgt op aangeven tijd

op 06 november 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren zou mijn pakketje worden bezorgt, zo gepland dat het op een avond zou gebeuren, dat ik thuis was. Ze zouden tussen 18.00 en 22.00 komen. Om 19.00 kreeg ik bericht dat ik de eerst volgende zou zijn. Maar om 22.00 nog steeds geen pakketje. Om 22.10 werd aangegeven dat hij vandaag komt. Na contact opgenomen te hebben met postnl kreeg ik een persoon aan de telefoon die niet luisteren naar mijn verhaal, en zei dat hij vandaag bezorgt zou worden, met andere woorden dat ik moest niet klagen. Vanavond ben ik niet thuis en het enige wat ik daarop te horen kreeg was, dat ik het maar moest ophalen bij het service punt, de eerst volgende werkdag. Ik vind dit zeer slechte service.

Ik ben tevreden als jullie is gaan kijken naar julllie bezorgers en klantenservice. Klachten worden slecht afgehandeld

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over d bezorging van uw pakket. Deze zou in de avond komen, echter kwam het pakketje niet. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Wat vervelend om te vernemen dat de zending niet tijdig is afgeleverd en u zich niet gehoord voelt door de klantenservice. Ik wil graag even meekijken naar de situatie. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Uw huisnummer - De 3S-codeZodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Deesfaber

2 weken geleden - Huis nummer is 7 en de code is: 3sbold03461717. In eerste instantie had ik contact opgenimen met postnl klantenservice maar de persoon luisterde niet en zei dat hij de dag erna geleverd zou worden. Met andere woorden niet klagen.

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 06 november 2019 om 11:38 geantwoord

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden omdat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Ik kan dit helaas niet herstellen. Ik heb uw klacht doorgegeven aan een collega die hier verantwoordelijk voor is. U ontvangt hier echter verder geen terugkoppeling over. We gebruiken uw reactie om te bekijken of we onze dienstverlening kunnen verbeteren.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Deesfaber