Klacht: Niet bezorgde post

Ad van der Linden op 18 januari 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 7-1-2022 heb ik een brief verstuurd naar mijn zoon met adres Punter 10 22, postcode 8242 DC, Lelystad en deze is nog steeds niet aangekomen.
Hij woont daar pas vanaf diezelfde datum.
Is het mogelijk dat de post vanwege verkoop/koop van het huis nog opgehouden wordt/werd?
Ik heb de brief ook niet teruggekregen als zijnde onbestelbaar (postcode 7323KX nummer 18 in Apeldoorn).
Graag uw reactie op deze zoekgeraakte post.
Bij voorbaat mijn hartelijke dank voor uw antwoord..
Met vriendelijke groet,
Ad van der Linden

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat deze brief nog ergens op te sporen is en alsnog bezorgd kan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 januari 2022 om 09:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw bericht op klacht.nl Zojuist hebben wij bovenstaande melding telefonisch besproken. In uw schrijven geeft u aan dat een door u verzonden brief naar uw zoon niet is aangekomen. Ik kan mij voorstellen dat dit een teleurstelling voor u is zeker omdat uw zoon daar net was komen wonen. Ik bied u dan ook mijn excuses aan.

Zoals besproken heb ik uw melding doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling zodat uw signaal bekend is. Helaas kan ik door het ongeregistreerde karakter van uw zending geen gericht onderzoek doen naar deze zending. Nogmaals mijn excuses voor het ondervonden ongemak.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ad van der Linden