Klacht: niet bezorgd poststuk

Fiona Buiter op 13 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter in Haarlem heeft afgelopen zondag 1 juli een envelop (A-4 formaat) met veel mooie tekeningen e.d. (niets van financiële waarde) goed gefrankeerd met 3 postzegels op de bus gedaan in de Anna van Burenlaan in Haarlem. Ik heb tot op heden niets ontvangen. Ik, Fiona M Buiter-Poelman woon op Rijksstraatweg 46, 9752 AG Haren. Heel, heel sneu voor mij en zeker ook van de familie van mijn dochter. Ik hoop van harte dat het nog terechtkomt. De afzender Fam. Roovers, Spaarnelaan 39, 2012 RJ Haarlem. DE envelop was versierd met stickertjes.

Gewenste Oplossing:

Als ik weet dat u uw best doet om de fout op te sporen en, natuurlijk het poststuk te achterhalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 juli 2018 om 10:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Buiter,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me heel erg dat u deze envelop met tekeningen niet heeft ontvangen. Ik vind dit heel sneu voor jullie. Mijn excuses hiervoor.

Van briefpost wordt geen administratie bijgehouden en ik heb niet de mogelijkheid om te achterhalen wat er mis is gegaan. Ik heb hier een melding van gemaakt. U zal hier geen bericht meer over ontvangen, maar deze melding gebruiken wij om de postbezorging op dit traject extra in de gaten te houden. Ik hoop echt dat de zending nog terecht zal komen, maar ik moet u eerlijk zeggen dat hoe langer het duurt hoe kleiner de kans is dat het nog terecht komt.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door