Klacht: niet bezorgd

mvermulst op 27 februari 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik had een pakketje besteld. nu heeft postnl dat niet bij mij thuis aangeboden maar rechtstreeks naar een afhaalpunt gebracht. ik had het juist besteld omdat ik de deur niet uit kan 🙁 en dat afhaalpunt ligt zo ver weg dat ik eerst langs 2 winkels moet voordat ik er ben ). dit is niet de eerste keer, en als ik postnl bel zeggen ze dat ze de bezorger zullen aanspreken maar dat ik maar iets moet regelen dat mijn pakketje word opgehaald.
Ik heb 2 beveiligingscamera’s hangen waarmee ik kan aantonen dat de postbode NIET aan de deur is geweest ( al beweert hij van wel ).
Dit voelt alsof ik word opgelicht ( ik heb betaald voor een dienst die niet is uitgevoerd ).

Gewenste Oplossing:

Bezorg mijn pakketje thuis ( zoals besteld ).

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 27 februari 2023 om 13:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl. Ik lees dat de bezorger niet heeft aangebeld bij de bezorging van uw pakket. Sorry daarvoor, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze bezorgers zijn verplicht om aan te bellen bij het bezorgen van een pakket.

Zojuist hebben wij uw bericht telefonisch besproken. Inmiddels heb ik uw klacht opgeslagen en uw verhaal opnieuw doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorger. Die gaat de situatie met de bezorger bespreken. Over de uitkomst van dit gesprek ontvangt u geen bericht. Na dit gesprek zou de bezorging beter moeten gaan. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht mvermulst

1 maand geleden - Post Nl laat oudere mensen die moeilijk ter been zijn verrekken. De pakketbezorger komt niet aan de deur ( smalle straat en slechte chauffeur? ) maar laat oude mensen met rollator kilometers lopen naar de winkel om pakket van 5 Kg op te halen ( elke 4 weken ). Ik had bericht gehad dat postnl dit had opgelost, maar niet dus. Waardeloze firma die zo met oude mensen omgaat ( tijd dat een fatsoenlijke firma de rechten krijgt ).

Alle klachten die gemeld zijn door mvermulst