Klacht: Niet afleveren pakketjes

op 14 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag, 8 September krijg ik een kaartje in de bus dat er een pakje voor mij klaar ligt op een een agentschap in Badhoevedorp, datum op de kaart was 6 September, dus ik ga er al wat later heen, geen pakje??? Ik ga naar huis, check op track en trace, pakje is bezorgd???!!! Dus ik bel met Post NL, Nee, pakje is daar, op zeker!! Dus ik ga weer terug, niet dus, misschien voor sluitingstijd!!! Anders Maandag!!!!! Dat is 20 km brandstof verspilt!! Toch????

Ik ben pas tevreden als ik mijn pakje ontvang!!!!!!! Post NL is waardeloos!!!!!!!!!!!!!!!! Regelmatig vind ik post van buren in mijn brievenbus!!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u bericht heeft gekregen dat uw pakket bij een afhaallocatie klaar ligt. Daar aangekomen blijkt de zending niet aanwezig te zijn. Verder geeft u aan post van de buren in uw brievenbus te hebben ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie: - Wat is de TrackTrace (3S) code van het betreffende pakket? - Van welk adres heeft u de post in de brievenbus ontvangen en op welke datum is dat gebeurd? - Was dit poststuk voorzien van een PostNL Port Betaald stempel enof een streepjescode rechtsonder? - Wat is uw eigen adres en wat zijn uw voorletters en achternaam? - Wat is uw telefoonnummer? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, of indien u het niet prettig vindt bovenstaande privacygevoelige informatie via klacht.nl te versturen vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht GerryChina

2 maanden geleden - Afgelopen Maandag, 10 September, ben ik weer naar het PostNL agentschap gegaan, en toen bleek mijn pakje er wel te zijn, sinds 7 September!!!!!! Terwijl de dame die ik op Zaterdag 8 September sprak,, bij hoog en laag beweerde, na amper gekeken te hebben, dat het er niet was!!!! Later, na iemand van de klantenservice van PostNL te hebben gesproken en die barcode ed. checkte en zei dat her er moest liggen, ben ik weer naar agentschap Cigo in Badhoevedorp gereden, daar kreeg ik te horen ben je daar nu al weer ? Zelfs nadat ik vertelde dat PostNL er zeker van was dat het er moest zijn, werd er niet gekeken!!!!!!! Ik werd gewoon weggestuurd!!!!!! Nu heb ik drie keer heen en weer moeten rijden voor één pakje!!!!! Is dat normaal????? Klantvriendelijkheid is ver te zoeken op dat agentschap, en dat is niet de eerste keer!!!!!

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik betreur te lezen dat de medewerker van de betreffende PostNL locatie niet op zoek is geweest naar uw pakketje. Uiteraard zullen we dit laten bespreken met de betreffende locatie. Graag verneem ik nog van u om welke zending dit gaat en op welk tijdstip en datum u bij deze locatie bent geweest. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, of indien u het niet prettig vindt bovenstaande privacygevoelige informatie via klacht.nl te versturen vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht GerryChina

2 maanden geleden - Het ging om een zending uit India, RM037537044IN Barcode 3SRETA7582544. Het kaartje dat mijn zending afgehaald kon worden lag op Zaterdag 8 September in de bus, ik ben daar laat in de middag geweest, en later nog eens om ongeveer 16:30!! Met het geprinte bewijs van PostNl dat mijn pakje bezorgd was daar op Donderdag 6 September om 12:30! Maandag ben ik daar weer geweest en toen was mijn pakje er wel, datum op het pakje 79 !!! Vrijdag dus!!! 3 Keer heen en weer gereden voor één pakje???!!!! Verpakking en bewijs heb ik nog.

Heeft op 14 september 2018 om 14:53 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

Om uw melding in behandeling te kunnen nemen heb ik ook uw volledige naam, volledige adres en telefoonnummer nodig. Ik kan me voorstellen dat u deze informatie liever niet openbaar via klacht.nl stuurt en raad u daarom aan voor het indienen van een klacht contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Heeft op 14 september 2018 om 15:07 geantwoord

Mijn volledige naam etc. J.G Das Hoofdweg 41 1175KL Lijnden, tel. 0614104124

Alle klachten die gemeld zijn door GerryChina