Klacht: Niet aangekomen

op 12 augustus 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb gister een nieuwe buggy gekocht en die zou vandaag van 811 binnen zijn .. hier heb ik voor gekozen omdat mijn oude kapot is en ik afspraken heb de rest van de dag !
Het is nu half 1 en ik heb niks binnen ! Dus ik heb eerst gebeld met het bedrijf waar ik heb besteld bol.com die gaven aan dat het bij PostNL lag omdat het wel bij hun uit het magazijn is gegaan .
Dus heb ik PostNL gebeld en die mevrouw zei dat het nog niet eens in het sorteer centrum was en het dus mórgen pas binnen zal zijn !?
Ik heb hier niet voor gekozen !!
Ik heb een flinke bedrag betaald voor een buggy en betaald dat hij vandaag in de ochtend er zou zijn .
Nu moet ik de hele dag thuis zitten én morgen ook ! Ik kan geen kant op ! Ik kan niet naar afspraken en geen boodschappen halen !!
Ik ben echt heel boos .

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn buggy binnen heb of mijn geld terug krijg dan haal ik het wel ergens anders !! En een goedmaker mag ook wel !!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is wanneer uw pakket vertraging oploopt. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u hierbij zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag nog de volgende informatie:- Wat is de Track en Trace code van uw pakket?- Is het pakket als spoed pakket verzonden of standaard?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Mocht het pakket inmiddels zijn aangekomen, dan verneem ik dit uiteraard ook graag van u. PostNL is echter niet aansprakelijk voor gevolgschade. Het is niet mogelijk om hiervoor compensatie te ontvangen.Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 augustus 2019 om 09:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Er is u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat uw melding verder in behandeling kon worden genomen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door semmm