Klacht: Niet aan gebeld

op 12 juni 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

PAKKETJE WEER NIET GELEVERD!
Niet aangebeld geen kaartje in de bus?
Hoe moeilijk is het voor post nl om eens een keertje klantvriendelijk te worden dit lijk negens op .
Heb het idee dat de bezorgers niet de moeite willen nemen om volgens de regels te werken .
Dit is niet de eerste keer op dit adres ze hebben gewoon geen zin om naar een van de ingangen te komen van dit appartementen complexs lijk wel of het allemaal te veel werk voor ze is.
Het is een schande ik heb er geen andere woorden voor.

Gewenste Oplossing:

Als de pakketjes eens gewoon geleverd worden op de de dag die aan gegeven staat zo dat mensen niet voor niets thuis blijven .
Dat het tijd venster niet gehaald wordt kan ik nog wel mee leven zo iets kan altijd wat uit lopen....

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.In uw bericht geeft u aan dat de bezorger niet heeft aangebeld en dat de bezorger geen kennisgeving heeft achtergelaten. Dat had natuurlijk wel gemoeten. Daarom bied ik u namens PostNL mijn excuses aan.Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- De track en trace code van het pakket; - Een bevestiging dat uw deurbel naar behoren werkt.Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht KovanG

2 weken geleden - Beste post nl.De barcode is. 3S TXYC 0467 4187 4 Het pakket is volgende dag in de brievenbus geleverd dit is voor mij een bewijs dat de pakket bezorger op 4 juni niet aan de deur is geweest ! De intercom werkt goed correct er zijn meerdere mensen aan de deur geweest. En als de intercom niet had gewerkt zou er volgens mij een kaartje in de brievenbus moet liggen . Maar goed morgen wordt er weer een pakt bezorgt , ben heel benieuwd hoe het deze keer gaat ?Met vriendelijke groet . J van Goudswaard.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 juni 2019 om 16:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb er een melding van gemaakt zodat we dit kunnen bespreken met de bezorger. Ik ga ervan uit dat het nu niet weer gebeurt.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door KovanG