Klacht: Merkwaardige bezorging.

op 15 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op Dinsdag J.L. zou mijn pakket LT064153548NL zijn bezorgd om 12.20.

Er waren op dat moment 2 mensen thuis, die hebben niks vernomen van een pakketdienst.

Er lag geen briefje in de bus en buren weten ook van niks.

Helaas voor de bezorger heb ik camera beelden dat er inderdaad rond dit tijdstip 12.20 geen bezorger is geweest, dit lijkt mij een vrij duidelijk verhaal.

Graag ontvang ik deze week nog mijn pakketje, het zou jammer zijn als ik heel moeilijk moet gaan doen.

Als voor Zaterdag 16Mei het pakket wél op mijn adres word bezorgd.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 mei 2020 om 14:17 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. Er is een afleverscan gemaakt, maar het pakket is niet door u in ontvangst genomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

De situatie is inderdaad merkwaardig te noemen zoals u dat mooi omschrijft. Graag kijk ik met u of het mogelijk is te achterhalen waar dit pakket gebleven is. Door de gekozen verzendmethode is onderzoek in ieder geval niet mogelijk. Zonder een handtekening voor ontvangst kan niet worden uitgezocht door wie het pakket in ontvangst is genomen. Wel heb ik uw klacht doorgegeven aan de leidinggevende binnen het depot. De leidinggevende zal de klacht binnen twee werkdagen met de verantwoordelijke chauffeur bespreken om zo mogelijk te achterhalen wat de chauffeur met uw pakket heeft gedaan. Dit is een intern proces waarop u geen persoonlijke terugkoppeling ontvangt. U kunt na de termijn van twee werkdagen opnieuw contact opnemen met de klantenservice van PostNL om de uitkomst van de klacht te achterhalen. Aan de hand van de barcode is uw klacht terug te vinden in onze systemen.

PostNL Klantenservice

Heeft op 15 mei 2020 om 18:30 geantwoord

Ik werd gisteren gebeld door de lokale bakker (die zit een goede 200Meter van mijn woning en 12 gebouwen verder).

Dat er een pakketje was afgeleverd dat niet aan hun bestemd was en mijn telefoonnummer erop vermeld was.

Belachelijk! Niks geen briefje in de bus...

Jullie klantenservice is gewoon bar slecht, ik heb niet 30minuten de tijd om in de wachtrij te staan overdag.

Voor het zelfde geld zag ik mijn pakketje niet terug en postnl weet niks en kan er niks aan doen en tis niet hun schuld.

Ik hoop dat de bezorger word aangesproken op het feit nalatig te zijn, het bewijs is dubbelop dat het pakket nooit is afgeleverd, maar hoe kan het systeem dan zeggen dat dit wel zo is?

Als er gewoon een briefje in de bus zat wist ik waar ik het kon ophalen, dan was er niks mis.

Alle klachten die gemeld zijn door Harm99