Klacht: Melding ‘we hebben u gemist’ gekregen maar was thuis

op 16 april 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste

Ik ben aan het wachten op een pakketje dat normaliter gisteren afgeleverd zou worden. Vandaag ben ik voor de 2e dag op rij thuis gebleven en krijg
rond 09u30 de melding we hebben u gemist . Nochtans ben ik op dit moment thuis (sinds gisterenochtend overigens al) .
In mijn brievenbus zit overigens geen briefje!!

Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt en ik lees ook wel vaker klachten van andere klanten die net hetzelfde hebben voor gehad.

Heb begrip voor de drukte, maar eerlijkheid en professionalisme zijn belangrijke aspecten voor een bedrijf als dat van jullie, toch

Graag laten weten hoe we dit kunnen oplossen, want kan niet voortdurend thuis blijven. Kan de bezorger vandaag opnieuw even langskomen Kan ik het ergens afhalen

Ik zou het ten zeerste appreciëren mocht ik mijn pakketje vandaag nog ontvangen, zeker aangezien het om een geschenk gaat, dat ik graag vanavond had kunnen afgeven.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 16 april 2018 om 13:19 geantwoord

Geachte heer Goevaerts,

Bedankt voor het plaatsen van een bericht op deze website. Uit uw begrijp ik dat zending 3SKABA5144930 niet bij u is bezorgd. Hierover het volgende.

Een bezorger hoort bij u aan te bellen en als een bezorgpoging niet lukt een briefje ter kennisgeving hierover achter te laten. Ik zie tevens dat u woonachtig bent in België. Dit betekent dat ik u niet verder kan helpen.

Mijn collega's van PostNL België staan klaar om u antwoord te geven via één van de volgende kanalen: https:www.postnl.becontact Ik hoop dat u gauw meer duidelijkheid krijgt over deze situatie.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Alle klachten die gemeld zijn door VincentGoevaerts