Mijn Klacht:
Meerdere keren krijg ik een melding van PostNL dat een pakket niet bezorgd kan worden. De ene keer wordt aangegeven dat er niemand thuis was, wat niet klopt. Gisteren wederom een melding. Zonder reden. Tijdsblok van bezorging was 19.20-20.20. Vervolgens krijg ik al om 20.00 een bericht dat het pakket niet bezorgd kan worden. Vandaag een klacht hierover ingediend bij PostNL. Binnen 20 minuten krijg ik een mail met de bevestiging van mijn klacht. Er staat in “ dat de klacht naar de verantwoordelijke afdeling is doorgestuurd. De bezorger is naar aanleiding van uw klacht hierop aangesproken. We gaan er vanuit dat de situatie zich nu niet meer voordoet”. Ruim een jaar geleden heb ik ook een klacht ingediend en kreeg ik exact een zelfde mail. Een geautomatiseerde mail wat niet klopt. Hoe kan een bezorger binnen 20 minuten aangesproken worden. Daar waar bij de medewerker van de klantenservice niet bekend is wie de bezorger is. Daarnaast is het na de eerste klacht wel 4 keer voorgekomen dat er geen pakket is bezorgd. Ik voel me niet serieus genomen door PostNl en lijkt erop dat een klacht volgens een script wordt afgehandeld. Zonder dat er daadwerkelijk naar wordt gekeken.
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat ik serieus wordt genomen en wordt geluisterd naar de klacht. Een terugkoppeling krijg telefonisch van het aanspreken van de bezorger. En eventueel een bewijs dat de bezorger is aangesproken. Daarnaast wil ik dat de inhoud van automatische mail die je krijgt na een klacht wordt aangepast. Want er wordt gewoon gelogen hierin.
