Klacht: Meerdere paketten oo de begane grond achtergelaten

Whitje99 op 31 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De bezorger heeft bij de johan willem frisostraat in zoetermeer alle paketten van de bewoners op de begane grond achtergelaten. Er werd niet eens aangebeld. maar wel een email dat het is bezorgd. Dit kan echt niet! Vooral paketten die honderden euros waard zijn liggen gewoon voor het oprapen.

De bezorger aanpakken, waarschuwing geven.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - uw voorletter(s) en achternaam; - uw postcode en huisnummer; - de tracking codes van uw pakketten de onbeheerd zijn achtergelaten. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Whitje99

8 maanden geleden - W Wassenaar 2713CD 183 3STWPY517001309

Heeft op 31 juli 2023 om 09:56 geantwoord

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw reactie en de gevraagde gegevens.

Onder nummer 22557917 heb ik uw klacht doorgegeven zodat de bezorger binnen twee werkdagen wordt aangesproken. U krijgt geen terugkoppeling van de afhandeling maar wel een bevestiging zodra de melding besproken is.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Whitje99