Klacht: Liegen over bezorging

willie bodewes op 02 december 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zeggen dat ze al 2 x aan de deur zijn geweest , en het pakket niet konden bezorgen , terwijl iemand ziek thuis is, voor het raam zit , bijna elke dag de bus van post nl in de doodlopende straat ziet , en vandaag geen bus heeft gezien , ook hebben we nog een goede deurbel enen deur klopper , ook waren de buren thuis , dit is niet de 1ste keer dat post nl dit flikt šŸ˜” wilde een klacht indienen maar heb geen geld om ā‚¬1,10per minuut te betalen šŸ˜”

Gewenste Oplossing:

Dat ze eerlijk zijn !!! En niet liegen !! Daar word ik heel erg boos om , sorry zeggen is het minste wat ze kunnen doen , bos bloemen zou beter zijn !

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Ik lees dat de bezorging van uw pakketten niet goed gaat. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik kan me voorstellen dat u hier ontevreden over bent. Ik heb nog wat verdere informatie nodig om uw melding compleet te maken. Zou u deze gegevens willen sturen? - De juiste track en trace code van het pakket. - Uw adres gegevens. U kunt de informatie opsturen door binnen 5 dagen op dit bericht te reageren. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL klantenservice

Reactie van de melder van de klacht willie bodewes

2 maanden geleden - https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SDMDN017574417-NL-7422SJ Adres Teunisbloem 112 7422sj Deventer , weet momenteel ook niet waar mijn pakket nu is šŸ˜” met vriendelijke groet W. Bodewes

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 december 2022 om 18:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. De zending is vandaag bij het PostNL punt bezorgd die op de track trace pagina aangegeven staat. De zending kan je daar afhalen. De scans daar zijn verkeerd om gemaakt, waardoor het nog lijkt alsof het nog met de bezorger onderweg is, maar het pakket ligt er dus al. De melding dat de bezorger gister niet langs is geweest heb ik doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Deze zal de bezorger hierop aanspreken en de nodige maatregelen nemen om herhaling te voorkomen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geĆÆnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

willie bodewes

Heeft op 06 december 2022 om 12:14 geantwoord

Ik geef niet voor niets aan dat ik het THUIS bezorgd wil hebben ,( vanwege ziekte !!!!) en dit is al de zoveelste x dat het dan toch naar een post Nl punt wordt gebracht en ik niet de mogelijkheid het het op te halen of te laten ophalen !!! , ik vind dit een kwalijke zaak !! En ga nu eerst kijken of een pakket door jullie wordt bezorgd , want dan zie ik van een bestelling af!! , jammer voor de zaken die weer zaken met jullie doen , het gaat ten koste van hen !! Zag trouwens bij Klacht .nl dat jullie de meeste klachten krijgen ,misschien daar eens wat aan gaan doen !! E , Bodewes

Alle klachten die gemeld zijn door willie bodewes