Klacht: Levertermijn telkens uitgesteld

Irene van Nuenen op 21 oktober 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op maandag 11 oktober online schoenen besteld bij Van Haren. Ik wist dat de levertijd 2 á 3 werkdagen kon zijn. Mijn zoon had deze schoenen nodig voor zijn vakantie naar Walt Disney. De eerste levering zou plaatsvinden op 12 oktober tussen 18.00 – 22.00 uur. Op deze dag tevergeefs gewacht op levering de levering vond nu plaats op woensdag 13 oktober 18.00 – 22.00 uur. Ook weer tevergeefs gewacht en levering uitgesteld op 14 oktober tussen 18.00 – 22.00 uur. Niet komen opdagen en uitgesteld op vrijdag 15 oktober tussen 18.00-22.00 uur. De tijdstip werd op 15 oktober vervroegd naar 15.40-17.40 uur. De schoenen werden op 17.00 uur aangeboden en volgens de bode was er niemand aanwezig. Ik heb 2 honden die aanslaan op het moment dat er aan de voordeur word gebeld of geklopt op de raam. De honden waren rustig en mijn zoon en ik zaten te eten in de huiskamer.. We hebben ook niets gehoord van een bel of geklop. Wat het ergste is dat ze het pakket afgeleverd hebben bij een stomerij en deze is zaterdag niet open. Mijn zoon heeft dus niets aan deze schoenen. We hebben elke dag uitgekeken op de levering maar voor niets.

Gewenste Oplossing:

Ik wil € 100 voor de vergeefse uren dat wij hebben gewacht. Voor dit geld schaf ik een video voordeur bel aan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Geachte mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - de tracking code van het betreffende pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Irene van Nuenen

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw reactie. Tracking code: 03SIUMH4121152 Met vriendelijke groet, Mw. I. Bekkers-van Nuenen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 oktober 2021 om 15:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie met de gevraagde informatie. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet heeft voldaan. Graag reageer ik op uw melding.

Uit uw bericht begrijp ik dat u meermaals de melding heeft gekregen dat uw pakket zou worden bezorgd maar de bezorging later is geweest dan de eerder aangegeven dagen. Bovendien geeft u aan dat de zending uiteindelijk niet op uw adres is aangeboden maar, met de melding dat u niet thuis was, naar een afhaallocatie is gegaan. Ik kan mij voorstellen dat het erg teleurstellend voor u is dat u het pakket hierdoor niet tijdig heeft ontvangen.

Laat ik u eerst bedanken voor de melding. Zonder dit kunnen wij onze service niet verbeteren. Ik maak melding van uw klacht. Wij rapporteren uw klacht, zodat we herhaling in de toekomst voorkomen. U ontvangt hier geen terugkoppeling op maar wij gebruiken uw reactie om onze dienstverlening te verbeteren. Voor het ontstane ongemak bied ik u mijn oprechte excuses aan.

Wij streven ernaar om alle zendingen correct en op tijd te bezorgen. We kunnen dit echter niet garanderen. Aansprakelijkheid voor gevolgschade is dan ook uitgesloten volgens onze Algemene Voorwaarden. Ik kan u om deze reden geen vergoeding aanbieden. Wel heb ik een kleine attentie voor uw zoon aan uw adres gestuurd om de teleurstelling iets te verzachten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Irene van Nuenen