Mijn Klacht:
Ik heb op maandag 11 oktober online schoenen besteld bij Van Haren. Ik wist dat de levertijd 2 á 3 werkdagen kon zijn. Mijn zoon had deze schoenen nodig voor zijn vakantie naar Walt Disney. De eerste levering zou plaatsvinden op 12 oktober tussen 18.00 – 22.00 uur. Op deze dag tevergeefs gewacht op levering de levering vond nu plaats op woensdag 13 oktober 18.00 – 22.00 uur. Ook weer tevergeefs gewacht en levering uitgesteld op 14 oktober tussen 18.00 – 22.00 uur. Niet komen opdagen en uitgesteld op vrijdag 15 oktober tussen 18.00-22.00 uur. De tijdstip werd op 15 oktober vervroegd naar 15.40-17.40 uur. De schoenen werden op 17.00 uur aangeboden en volgens de bode was er niemand aanwezig. Ik heb 2 honden die aanslaan op het moment dat er aan de voordeur word gebeld of geklopt op de raam. De honden waren rustig en mijn zoon en ik zaten te eten in de huiskamer.. We hebben ook niets gehoord van een bel of geklop. Wat het ergste is dat ze het pakket afgeleverd hebben bij een stomerij en deze is zaterdag niet open. Mijn zoon heeft dus niets aan deze schoenen. We hebben elke dag uitgekeken op de levering maar voor niets.
Gewenste Oplossing:
Ik wil € 100 voor de vergeefse uren dat wij hebben gewacht. Voor dit geld schaf ik een video voordeur bel aan.
