Klacht: levering zou plaats vinden op zaterdag 27-5, ineens verplaatst naar maandag 29-5

Jean-Baptiste Aarssen op 02 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Post NL gaf eerder aan dat mijn pakket op zaterdag geleverd zou worden.
dus ben ik speciaal thuis gebleven. na meerdere malen kijken op de postNL app / site bleef het bericht staan dat mijn pakket tussen 11:30 en 14:30 afgeleverd zou worden.
Nu blijkt na 14:30 dat dit bericht is veranderd naar leveren op maandag 29-5.

Dit kan gewoon niet. maandag ben ik net zoals ieder ander werken en ik liet dit pakket speciaal zaterdag bezorgen zodat ik thuis ben.
Het is gewoon asociaal hoe laks postNL is met het op tijd bezorgen.
En dan de klant nog voorliegen ook over de status van zijn pakketje.
ik ben nu 4 uur (op zaterdag met genoeg andere andere dingen te doen) voor niets thuis gebleven

Gewenste Oplossing:

POSTNL stopt met liegen over bezorgtijden in de app en op de site.

EN in ieder geval, op tijd aangeven (in dit geval dus VOOR 11:30) of er iets mis is gegaan.
ik ben nu 4 uur voor niets thuis gebleven

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 juni 2017 om 10:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Aarssen,

Erg spijtig te moeten vernemen dat u voor niets heeft moeten wachten op uw pakket en de levering vervolgens is verplaatst naar een andere dag. Graag informeer ik u hierover.

Afgelopen weekend was het onverwacht druk waardoor de pakketten niet allemaal tijdig geleverd konden worden. Men heeft uiteraard met man en macht geprobeerd dit zo snel mogelijk alsnog te doen. Dat neemt niet weg dat het voor u erg vervelend moet zijn geweest dat u zo lang heeft moeten wachten en de bijbehorende statusinformatie niet duidelijk was. Ik wil u dan ook namens PostNL mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat is ontstaan. Laat het ons gerust weten wanneer u de zending nog steeds niet heeft ontvangen. We kijken dan graag voor u na wat we voor u kunnen betekenen.

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door