Klacht: Levering en klantenservice

op 15 april 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dan zit je ruim voordat ze zullen komen verplicht thuis, zie je de bus van postnl voor je portiekdeur(ik woon in een flat), gaat er geen deurbel dus denk je die is bij een ander. Kom je later bij de brievenbus, vind je een briefje dat je pakket á 30kg een kilometer verderop bij een afhaalpunt kan worden afgehaald tijdens jouw eigen werkuren! Expres besteld, want ik heb geen rijbewijs en kan helaas dit gewicht ook niet een x aantal trappen op zeulen en er is geen lift. Ga je naar de klantenservice(Ik koos voor de chat, dacht frustratie te voorkomen) krijg je een geautomatiseerd berichtje over dat er een klacht naar de chauffeur gaat. Probeer je verder te praten wordt de chat afgesloten. Blijkbaar ben je slechts een nummertje voor ze en ik voel me geschoffeerd. Ik boycot voortaan alle bedrijven die via postnl leveren. Niet eerlijk tegenover die bedrijven misschien , maar het is hun keus om op zo’n onpersoonlijke manier zaken af te laten handelen.

Als postbezorging teruggaat naar hoe het vijftig jaar geleden was: die mensen hielden van hun werk en waren pas tevreden als de ontvangers tevreden waren!

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 15 april 2019 om 11:39 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Volgens mijn gegevens heeft mijn collega op 13-4 een klacht voor u ingediend dat de bezorger heeft aangegeven dat u niet thuis was, terwijl u juist wel thuis was. Uiteraard is het niet de bedoeling dat de bezorger niet aanbelt. Uw klacht is dan ook doorgestuurd naar de teamleider van de betreffende bezorger en zal binnen enkele dagen besproken worden.

Wat betreft de bezorging, hier kan ik helaas niets aan veranderen. U kunt uw zending in de komende twee weken ophalen bij de PostNL locatie die is gekoppeld aan uw adres.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Toverbal145