Mijn Klacht:
Wij hebben een klacht ingediend deze staat hier op klacht.nl als opgelost.
Maar deze is helemaal niet opgelost
Omdat ze het zelf niet snappen dat hun personeel waarschijnlijk pakketen zelf houden ,geen kaartje in de brievenbus doen en als je het door hebt dat het pakket niet meer komt ben je te laat met reageren.
Als je dan reageerd zegt postNL de bezorger weet het niet meer.
Hier onder het verhaal
Wij hebben 2 stoeltjes besteld bij aliexpres.
Deze bleven wel wat lang weg en zijn we begin juni eens gaan kijken naar de track and trace
En volgens deze gegevens waren ze
op 8 mei 2018 al bezorgt
Toen hebben wij postnl gebeld en volgens hun is het bezorgd op nr 6 terwijl wij op nr 13 wonen dat is ten eerste niet in onze straat
ten tweede ook nog een een huis of 10 verderop om de hoek aan de overkant
En toevallig was de bezorger ook nog vergeten een kaartje in de bus te doen bij ons.
Zodat wij dit nooit konden weten.
In iedergeval ben ik bij nr 6 geweest en wat ik al dacht deze hebben nooit een pakketje gehad .
deze dame op leeftijd verontschuldigde zichzelf .
En vertelde dat ze het pakketje heus wel had langs gebracht als het wel zo was.
En ik geloof haar eerder dan postnl.
Nu wil postnl hier niets aan doen omdat ik niet hun klant ben.
En aliexpes doet er ook niets aan omdat het pakketje op geleverd staat.
Terwijl dit toch duidelijk een fout van post nl is doen zij er niets aan .
Postnl heeft zelf telefonisch toegegeven dat het verkeerd is bezorgt
Mocht er bewijs nodig zijn ik heb 3 medewerkers aan de lijn gehad en de gesprekken opgenomen.
Gewenste Oplossing:
Ik wil of mijn pakket of dat postnl zorgt dat ik 43,20 euro terug krijg
Direct juridisch advies nodig? 088 14 11 033 (lokaal tarief)
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn geld of pakket terug krijg
