Klacht: Leugenaars

Blueeyes op 16 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een klacht ingediend deze staat hier op klacht.nl als opgelost.
Maar deze is helemaal niet opgelost
Omdat ze het zelf niet snappen dat hun personeel waarschijnlijk pakketen zelf houden ,geen kaartje in de brievenbus doen en als je het door hebt dat het pakket niet meer komt ben je te laat met reageren.
Als je dan reageerd zegt postNL de bezorger weet het niet meer.
Hier onder het verhaal

Wij hebben 2 stoeltjes besteld bij aliexpres.
Deze bleven wel wat lang weg en zijn we begin juni eens gaan kijken naar de track and trace
En volgens deze gegevens waren ze
op 8 mei 2018 al bezorgt
Toen hebben wij postnl gebeld en volgens hun is het bezorgd op nr 6 terwijl wij op nr 13 wonen dat is ten eerste niet in onze straat
ten tweede ook nog een een huis of 10 verderop om de hoek aan de overkant
En toevallig was de bezorger ook nog vergeten een kaartje in de bus te doen bij ons.
Zodat wij dit nooit konden weten.
In iedergeval ben ik bij nr 6 geweest en wat ik al dacht deze hebben nooit een pakketje gehad .
deze dame op leeftijd verontschuldigde zichzelf .
En vertelde dat ze het pakketje heus wel had langs gebracht als het wel zo was.
En ik geloof haar eerder dan postnl.
Nu wil postnl hier niets aan doen omdat ik niet hun klant ben.
En aliexpes doet er ook niets aan omdat het pakketje op geleverd staat.
Terwijl dit toch duidelijk een fout van post nl is doen zij er niets aan .
Postnl heeft zelf telefonisch toegegeven dat het verkeerd is bezorgt
Mocht er bewijs nodig zijn ik heb 3 medewerkers aan de lijn gehad en de gesprekken opgenomen.

Gewenste Oplossing:
Ik wil of mijn pakket of dat postnl zorgt dat ik 43,20 euro terug krijg

Direct juridisch advies nodig? 088 14 11 033 (lokaal tarief)

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld of pakket terug krijg

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 16 juli 2018 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Vervoorn.

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het heel vervelend dat u uw zending nog niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

Omdat uw zending niet verzekerd is verzonden en er volgens de voorwaarden niet voor het pakket getekend hoeft te worden bij ontvangst, is het niet mogelijk een onderzoek op te starten. De afzender kan, als opdrachtgever van de verzending, eventueel een klacht indienen bij de originele verzendende postorganisatie. Deze kunnen eventueel met PostNL contact zoeken.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Blueeyes

Heeft op 16 juli 2018 om 11:16 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Weet u postnl ik ben er klaar mee omdat jullie te DOM zijn om te begrijpen dat als jullie plaatsen op track en trace dat het pakket in ontvangst genomen is.
de verzender er niets meer aan doet.
CONTROLEER JE BEZORGER EENS
Ik vermoed dat deze het pakket zelf gehouden heeft .
Jullie kunnen wel steeds het zelfde plaatje afspelen maar daar los je geen problemen mee op binnen jullie bedrijf .
En zijn jullie zeer klant onvriendelijk.
En hoe durven je op deze site te zetten probleem opgelost .
Een stelletje klant onvriendelijke oplichters dat zijn jullie
De groeten Ton

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Waarom kan postnl er telkens opzetten opgelost terwijl er niets is opgelost???????

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte heer Vervoorn, Uit uw bericht maak ik op dat u ontevreden bent en hier bied ik mijn verontschuldigingen voor aan. Zoals mijn collega heeft aangegeven, kunnen wij voor deze onverzekerde zending geen onderzoek opstarten of klacht aanmaken. Wel kunt u met de afzender een passende oplossing zoeken. Ik hoop dat dit mogelijk is. Ik hoop ook dat ik u hiermee voldoende geïnformeerd hebt. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - BestePOSTNL Volgens mij werken erbij jullie alleen ongeletterde domme mensen die een mail niet begrijpen EN MENSEN AFWIMPELEN. ik ben er klaar mee Ik hoop dat jullie trots op je zelf bent

Alle klachten die gemeld zijn door