Klacht: Leeg pakketje ontvangen

op 14 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via mp iets gekocht, en diegene heeft dat verstuurd als brievenbuspakketje dus met track en trace code. Op zondag 29 oktober is deze aangemeld en volgens de website zou deze op dinsdag 31 oktober geleverd worden. Echter niks geleverd gekregen, vervolgens gaf de website aan bezorgmoment onbekend en bleef hier dagen op staan. Vandaag 4 november de envelop leeg ontvangen, deze was duidelijk leeggehaald. (Inhoud heeft er zeker wel ingezeten, want bij brievenbuspakje wordt er gewogen en het gewicht staat op de sticker!) Vervolgens contact gezocht met Post.nl en deze doen niks om dat het geen verzekerde zending betrof.
Pardon? Dus medewerkers van de Post.nl mogen alles stelen zolang het maar geen verzekerde zendingen zijn? Want alleen dan zijn er consequenties?
Buitenom dat ik zeer teleurgesteld ben in het feit dat ik mijn spullen niet heb, vind ik het ook zeer erg dat men in deze tijd niet meer het vertrouwen kan hebben om iets te versturen.

Uiteraard wanneer de inhoud van mijn pakje terecht komt. Maar ik vind dat Post.nl ongeacht of het een verzekerde zending betreft of niet, als er blijkt dat er door medewerkers gestolen wordt dat ze een onderzoek moeten starten om de dader te achterhalen!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 14 november 2017 om 15:38 geantwoord

Geachte mevrouw Hoogervorst,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending heeft ontvangen waar de inhoud van mist.

Het gaat hier inderdaad om een onverzekerde zending en daarom is er geen onderzoek mogelijk. Het kan zijn dat de inhoud tijdens het sorteerproces uit de zending is geraakt. Als het product herkenbaar genoeg is dan kan de afzender een melding aanmaken zodat er wordt gekeken bij gevonden voorwerpen of het daar misschien ligt.

Ik zie dat u al een klacht heeft aangemaakt dat de zending beschadigd en leeg is aangekomen. Ik kan niets meer voor u betekenen voor deze zending.

Heeft op 20 november 2017 om 06:00 geantwoord

Dit is een antwoord die ik al had gekregen! Belachelijk! De verpakking is niet zoekgeraakt, want de envelop was weer dichtgeplakt en dus heel duidelijk leeggehaald.
Medewerkers van Post.nl mogen zendingen leegstelen zonder dat er ook maar iets mee gedaan wordt omdat de zending niet verzekerd was! Ik heb totaal geen vertrouwen meer in Post.nl !

Alle klachten die gemeld zijn door Djomy