Klacht: Label niet leesbaar

Gino3232 op 22 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo, ik heb contact gehad met post nl, mijn pakketje is op 28.06.2023 verstuurd vanuit duitsland naar mijn huisadres inmiddels nog niks binnen ook geen update.
Telefonisch heb ik van post NL te horen gekregen dat het label niet leesbaar is terwijl mijn adres duidelijk bekend is bij postNL het ook opgeschreven is op de brief handmatig.
Nu moet ik contact opnemen met de afzender en een hele gedoe met duitsers die geen engels spreken, en de afzender is ook niet te bereiken.
Er zitten zeer belangerijke documenten in het pakket, ik heb het zsm nodig.

Gewenste Oplossing:

Dat mijn pakket thuis aankomt zsm!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Gino3232