Klacht: Kosten door niet bezorgd pakket

Tim3636 op 16 mei 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vrijdag via marktplaats een aankoop gedaan van wat geluidsapparatuur. de levering zou vandaag zijn (13 mei) tussen 13:45 en 16:45. tijdens deze tijdstippen was er altijd iemand beneden. wij hebben geen postnl bus gezien, en we hebben dus ook geen briefje van we hebben u gemist. toen ik mij om 16:45 afvroeg waar mijn pakket blijft, heb ik de track en trace code maar even ingevoerd in de pc. blijkt dat we je hebben gemist.

Ik was ervan uitgegaan dat ik de apparatuur op 13 mei zou hebben. Ik heb afspraken gemaakt met mensen voor een opname. Die opname kan alleen gemaakt worden met het apparaat wat ik dus zou krijgen. Ik heb echter voor de opname al kosten gemaakt.

Wat het nog erger maakt is dat het pakket van maar liefst 13 kilo nu bij een ophaalpunt in het volgende dorp wordt gebracht (dat moet ik ook nog maar eens zien). Ik kan dat pakket dus niet op de fiets meenemen, dus ik moet ook nog eens een auto regelen wat ook weer benzine kost. tenslotte heb ik 20 minuten aan de telefoon gehangen met postnl om te horen te krijgen dat ze er niks aan kunnen doen. Ik ben zeer ontevreden.

Gewenste Oplossing:

Ik heb het liefst het pakket vanavond nog, dat scheelt mij veel tijd en geld, maar aan de telefoon werd mij verteld dat dat geen optie was en dat ik maar tot morgen moest wachten.

Ik wil graag dat de gemaakte kosten voor de opname vergoed worden. de benzine kosten en de telefoonkosten wil ik nog wel vergeten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 16 mei 2019 om 10:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat dat de bezorger niet bij u is langs geweest. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is, vooral omdat u de inhoud maandag nodig had. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt, heeft mijn collega de klacht doorgestuurd naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger. Deze leidinggevende heeft deze klacht inmiddels besproken met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijnhaar verantwoordelijkheid in nemen.

Aansprakelijkheid voor gevolgschade is uitgesloten volgens de Algemene Voorwaarden. Ik kan er dus niet voor zorgen dat u hiervoor een schadevergoeding ontvangt. Mijn oprechte excuses hiervoor.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door