Mijn Klacht:
Ik heb vrijdag via marktplaats een aankoop gedaan van wat geluidsapparatuur. de levering zou vandaag zijn (13 mei) tussen 13:45 en 16:45. tijdens deze tijdstippen was er altijd iemand beneden. wij hebben geen postnl bus gezien, en we hebben dus ook geen briefje van we hebben u gemist. toen ik mij om 16:45 afvroeg waar mijn pakket blijft, heb ik de track en trace code maar even ingevoerd in de pc. blijkt dat we je hebben gemist.
Ik was ervan uitgegaan dat ik de apparatuur op 13 mei zou hebben. Ik heb afspraken gemaakt met mensen voor een opname. Die opname kan alleen gemaakt worden met het apparaat wat ik dus zou krijgen. Ik heb echter voor de opname al kosten gemaakt.
Wat het nog erger maakt is dat het pakket van maar liefst 13 kilo nu bij een ophaalpunt in het volgende dorp wordt gebracht (dat moet ik ook nog maar eens zien). Ik kan dat pakket dus niet op de fiets meenemen, dus ik moet ook nog eens een auto regelen wat ook weer benzine kost. tenslotte heb ik 20 minuten aan de telefoon gehangen met postnl om te horen te krijgen dat ze er niks aan kunnen doen. Ik ben zeer ontevreden.
Gewenste Oplossing:
Ik heb het liefst het pakket vanavond nog, dat scheelt mij veel tijd en geld, maar aan de telefoon werd mij verteld dat dat geen optie was en dat ik maar tot morgen moest wachten.
Ik wil graag dat de gemaakte kosten voor de opname vergoed worden. de benzine kosten en de telefoonkosten wil ik nog wel vergeten
