Klacht: Klantonvriendelijk

Bjorn Smit op 17 juli 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Helaas nu voor de 3e keer in een maand een pakket zoek. Volgends de track and trace code is het pakje bezorgd op mijn adres, maar van bezorging is geen sprake als er niks op mijn deurmat ligt. Ook is het niet in ontvangst genomen. Dan begint de ellende. Bellen is een drama, wacht tijden van 42 min, 57min en laatste keer zelfs 1uur 12min. De telefoniste die je krijgt spreekt vaak moeilijk verstaanbaar Nederlands en geeft me vervolgens gelijk met de mededeling dat het pakket morgen komt. En elke keer als het een dag later is komt er geen pakket. Je word afgewimpeld op die manier. Zeer onkundig personeel en klantonvriendelijke afwerking van klachten. Jammer. Voor een bedrijf wat zich al 200 jaar voordoet als de postbezorger van Nederland zijn ze verdraaid slecht in hun werk geworden

Ik ben tevreden als ik mijn pakket krijg en/of er eerlijk word meegedacht hoe het verdwijnen daarvan word opgelost. Afwimpelen met loze beloftes maken mij dus niet tevreden

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 17 juli 2023 om 13:55 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een brievenbuspakket niet heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat dit erg frustrerend is, vooral omdat dit al vaker is voorgekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens de scans is het brievenbuspakje op 13 juli afgeleverd. Omdat voor ontvangst niet getekend hoefde te worden, is er geen onderzoek mogelijk. Mijn advies is daarom de afzender te benaderen voor een oplossing, die is verantwoordelijk voor de verzendwijze.

Onder nummer 22391461 heb ik uw klacht wel doorgegeven aan de afdeling postbezorging zodat dit besproken wordt. Ook gaan wij onderzoeken of er vaker problemen zijn in het postcodegebied. Omdat wij dit intern afhandelen, volgt er geen verdere terugkoppeling.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Bjorn Smit