Mijn Klacht:
Ik heb een pakket in bestelling (a enkele weken op aan t wachten. Na trackentrace te hebben opgevraagd, probeer ik telefonisch contact te krijgen met de klantenservice. Alleen mogelijk door eert hele vragenlijst aan de robot te melden om vervolgens tel.nr. te krijgen wat je moet bellen?? BEL ik vervolgens dat nummer en sta meer dan 20min in de wacht. De vrouw van de KC die ik aan de lijn krijg, schakeld me zomaar uit het niets door en sta ik vervolgens wéér 20 min in de wacht?? Die man die ik dan aan de tel. krijg en waaraan ik vraag en uitleg hoe dat nu zit, verbreekt vervolgens de verbinding.(HUFTERS, eerst iemand 40 min laten WACHTEN aan de telefoon en dan verbinding verbreken?? (Gaat lekker daar bij POSTNL??) Vervolgens probeer ik KLACHT in te dienen online op de site. Moet dus WEER via die robot?? Krijg je uiteindelijk wéér’ het numer van KLANTENSERVICE. E cht,….Niet te geloven dit?!? WEER telefonisch contact gelegd met de KC en WEER 20min in de wacht. Vervolgens krijg ik WEER iemand die dan zegt: BUITENLANDS PAKKETJE, kan ik geen informatie over geven. Ik verbind U even door met de buitenlandse pakketten. en dan WEER 20 min in tde wacht. Toen kreeg ik een vrouw aan de telefoon, die dan ook begint over het verbreken van de verbinding omdat ze vind dat ik ‘schreeuw’??? Ik ben op dat moment pas 2,5 uur bezig om info over mijn pakket te ontvangen!!! Zegt ze daarna dat er een ODERZOEK moet worden gestart om te achterhalen WAAR mijn pakketje is, maar dat dat onderzoek moet worden gestart door de verzender???? POSTNL heeft MIJN PAKKET al in NOVEMBER binnen om naar mij te brengen, maar kan me niet vertellen waar dat pakketje dan is en waarom het niet is afgeleverd. Wat denk je??? Flikkerd ze ook weer gewoon de telefoon erop en met als resultaat dat ik hier nu ruim 2,5 uur mee bezig ben en nog steeds NIKS weet over MIJN PAKKETJE !!!!!!!!! Heb die vrouw ook gemeld dat ik klacht hierover wil indienen en ze zou dat doorzetten. Ik ben eens benieuwd, maar heb er G E E N vertrouwen in dat dit WEL resultaat gat opleveren, aangezien ze zelf al zegt: Als U binnen 2 dagen niks hoort hierover, kunt U gewoon de KLANTENSERVICE weer bellen….??? ( Nou, WAT snappen ze niet bij de POSTNL ??? )
Gewenste Oplossing:
Ik wil gebeld worden door VERANTWOORDELIJKE bij POSTNL, die mijn klacht SERIEUS neemt en hier naar HANDELD en REGELD dat het in orde wordt gemaakt! Het zou de POSTNL sieren als ze PER DIRECT die hufters van de KLANTENSERVICE op straat zetten aangezien ze op deze manier met K L A N T E N (die tijd en energie steken in het achterhalen van HUN verzendprobleem??) en vervolgens diegene dan als OUD VUIL behandelen en verbinding verbreken!? Ik heb echt niet de illusie dat dit ook maar ENIG RESULTAAT gaat opleveren, maar niks doen is GEEN OPTIE !!!
