Klacht: Klachten niet oplossen en weghalen op social media

Johan197938 op 05 mei 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op facebook halen zij de klachten weg , komen niet met een oplossing zij hebben mijn keukenmachine van 3oo euro zoek gemaakt al een maand geleden is er een onderzoek gestart ik hoor er niks van schandalig , zij geven de berzorger de schuld , ik heb een track en trache code het pakket is verzekerd, TNT post hoort een nieuwe keukenmachine te leveren, h in hebben hem tenslotte kwijt gemaakt en mensen netjes te woord staan, zoals het hoort , niet normaal hoe ze hier met klanten omgaan, onze vertrouwen is volledig weg met de TNT post , heel erg en geen woorden voor dat hun niet met een oplossing komen en alle klachten weg halen op social media.zo ga je niet met mensen om!

Gewenste Oplossing:

Nieuwe keuken machine , TNT heeft hem zoek gemaakt en schuift het nu op de verzender af, terwijl de verzender verzekerd is en een track en trache code heeft,
Het gaat om een machine van 300 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Geachte mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket met een keukenmachine niet bezorgd is. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - De Track Trace code van het pakket. Deze code begint met 3S. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Vreemd dit is al heel lang bekend bij jullie, via op is op uit veenendaal ,

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Geachte mevrouw, Bedankt voor uw reactie. Hierbij nogmaals het verzoek om de Track Trace code door te geven. Deze is bij mij niet bekend, en wil graag voor u kijken wat wij nog kunnen betekenen. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 05 mei 2019 om 11:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Er is u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat uw melding verder in behandeling kon worden genomen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door