Klacht: Ketting weg

Roselien1995 op 19 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag.

Afgelopen vrijdag heb ik een brief op de post gedaan, met een ketting wat zeer emotionele waarde heeft, de brief is aangekomen maar de ketting niet.
Hij blijkt te zijn opengemaakt, op post nl locatie want toen ik hem op de post deed was de envelop intact!
Ik ben hier heel boos over en eist dat mijn ketting terug wordt gestuurd naar mij,
Het gaat om een metale ketting met een steentje er in roze kwarts.

Ik hoop spoedig op antwoord.

Met vriendelijke groeten
Roselien Versteeg

Gewenste Oplossing:

Als de ketting boven water komt, kan me niet schelen hoe al moeten jullie alles uitpluizen.
De ketting wil ik terug hebben

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte mevrouw Versteeg, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het enorm spijtig te vernemen dat uw verzonden ketting niet is aangekomen. Mijn excuses voor het ongemak, graag reageer ik op uw bericht: Graag zou ik voor u willen laten zoeken of uw ketting is gevonden in één van onze depots. Zou u ons daarvoor uw volledige adres willen toesturen? Dan stuur ik u een formulier wat we gaan gebruiken om op zoek te gaan. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Uddelerveen 103b 3888ml uddel. Ik wil dat de ketting gevonden word ik heb hem van mijn vriend gekregen! Dit is diefstal je moet van andermans spullen afblijven

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte mevrouw Versteeg, Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Graag geef ik u een toelichting. Ik heb u per post een navraagformulier gestuurd. Door middel van dit formulier kunnen we onderzoeken of de inhoud in ons proces is gevonden. Ik raad u aan het formulier zo gedetailleerd mogelijk in te vullen en terug te sturen. Nadat wij uw formulier hebben ontvangen, ontvangt u binnen 10 werkdagen een schriftelijke bevestiging. Wij informeren u zo spoedig mogelijk (in ieder geval binnen 4 weken) over de uitkomst van het onderzoek. Wanneer we uw zending achterhalen, sturen we deze naar u terug. Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden, kan ik niet nagaan wat er precies is gebeurd. Ik kan niet vaststellen of hier sprake is van diefstal of dat de schade wellicht is ontstaan in onze sorteermachine. Om uw klacht te kunnen registreren ontvang ik graag nog het volledige adres van de geadresseerde en de bezorgdatum. Was er een excuusbrief bij gevoegd? Wilt u ook aangeven op welke manier de envelop precies beschadigd was en of de ketting was verpakt in extra beschermingnoppenfolie? Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Goedendag. De brief is aangekomen met een scheur aan de onderkant groot genoeg om de ketting er uit te halen. Ze hebben het opengeknipt en geen excuus briefje er bij gedaan. Hij zat los in de brief, ik had de brief wel goed dicht geplakt met plakband. De brief was vorige week dinsdag tien juli bezorgt. Plein1940 8 4765CK zevenbergschen-hoek Is de bezorgadres

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 juli 2018 om 19:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Versteeg,

Bedankt voor het sturen van de informatie. Hieronder ga ik in op de klacht die ik heb geregistreerd.

Uw klacht heb ik geregistreerd onder nummer 05062465. Het spijt me dat uw ketting ontbrak en er geen excuusbrief was bijgevoegd. Wij zullen uw klacht bespreken met de betrokken postbezorger om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. U ontvangt verder geen terugkoppeling op uw klacht.

Zoals mijn collega eerder aangaf kunnen wij niet achterhalen wat er met de ketting is gebeurd. Wel is het een feit dat onze sorteermachines met een enorme kracht poststukken verwerken en het daardoor wel eens voorkomt dat enveloppen scheuren als er een losse inhoud in zit. Voor de toekomst adviseer ik u om de inhoud van enveloppen apart te verpakken en pas dan in de envelop te doen. Het navraagformulier wat is toegestuurd zien wij graag tegemoet zodat er kan worden gekeken of de ketting in het sorteercentrum is gevonden.

Ik wil u nogmaals excuses aanbieden voor het ongemak en u bedanken voor het melden van uw klacht. Mocht u nu of in de toekomst nog vragen of klachten hebben over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Excuus? Wat moet ik met excuus ik wil de ketting dan pas ben ik tevreden

Roselien1995

Heeft op 19 juli 2018 om 22:54 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Goedendag.

Het komt niet door de sorteermachine
Het is bewust opengeknipt!
Ik ben het niet met deze oplossing eens
Ik wil de ketting boven water zien te komen!
Wat moet ik met excuus?
Ik kan daar niks mee ik wil de ketting dan ben ik tevreden

Met vriendelijke groeten
Roselien Versteeg

Alle klachten die gemeld zijn door