Klacht: Keer op keer uw pakket komt morgen. Dan volgende dag hij komt morgen etc etc etcc

Jl-p77 op 13 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik krijg keer op keer meldingen dat ik een pakketje krijg. Dan neem ik vrij omdat ik anders tien km moet rijden en nou ja daar kom ik zo op
Dan als hij eigenlijk geweest zou moeten zijn veranderd de status naar hij komt morgen. Etc etc
Dan ga ik bellen en wordt er dag in dag uit gezegd ik zie het in het systeem hij komt morgen.

Nou dan ben ik het zat en ga maar naar mijn werk en krijg dan na een week of zo een briefje u kunt uw pakket ophalen bij het afhaal punt
Dus ik daar dan heen en dan krijg je als antwoord ja ik heb hem niet misschien morgen.
Dan moet je nog vijf dagen naar het afhaalpunt. Om eindelijk je pakje te krijgen.
En soms krijg je dan een bericht hij Is terug gestuurd naar de afzender. Wat ook heel gek Is aangezien ik al weken naar het pakketje vraag.

Volgens mij bel ik wekelijks zeker 5 a 6 x met de dames met hun dramatische mediatraining. Ik begrijp u meneer ik zou het ook heel vervelend vinden en nee ik mag van postnl u niet door verbinden met mijn leidinggevende.
U kunt wel een klacht indienen bij de postbode. Want als die het pakketje had had hij hem vast gegeven. Sterker nog meestal komt hij dan een ander pakket brengen en als ik dan vraag waar die andere Is dan Is het het was er maar een.

Ik heb dit meerdere keren per maand.

En niemand wil / kan een klacht naar distributie en sorteercentrum indienen.

Als ik voortaan mijn pakketjes krijg wanneer ze gepland zijn en niet weken later

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Ik heb foto's van de App waarin voor een pakket staat hij komt de 27ste 28ste 29ste 30ste 3e En heb hem dus nog steeds niet Ik heb ook nog diverse gesprekken met met postnl opgenomen en kan ik ook overleggen

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - O het laatste pakket die eerst de 27 ste toen 28ste toen 29 ste toen 30ste en toen derde zou komen komt nu helemasl niet meer. Ook hier screen shots van gemaakt

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte heer Lieshout, Wat spijtig om te vernemen dat de levering van uw pakketten niet naar tevredenheid verlopen. Namens PostNL wil ik hier mijn excuses voor aanbieden. Ik wil graag voor u nagaan wat ik hierin voor u kan betekenen. Graag ontvang ik hiervoor de 3S code van de zending waarbij dit heeft plaatsgevonden zodat ik het een en ander voor u kan nakijken. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - RU133693917NL En kom niet aan met je hebt hem nu toch. 3 weken na de eerste keer hij komt vandaag Hij komt morgen Hij komt vandaag En dan nog maar niet gesproken over alle leugens bij jullie zogenaamde service center. Ik kan leugen op leugen laten horen. Aangezien ik alle gesprekken heb opgenomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 16 januari 2018 om 16:14 geantwoord

Geachte heer Lieshout,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging van uw pakket zo lang op zich heeft laten wachten. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de status gecontroleerd. Dit pakket is op 27 december bij onze afdeling inklaringen binnen gekomen. Op 31 december is naar u een brief verzonden omdat bleek dat we voor de verwerking van de zending meer informatie nodig hadden over de waarde van het pakket. De door u toegestuurde informatie is op 10 januari verwerkt, vervolgens is het pakket op 11 januari vrijgegeven en op 13 januari afgeleverd bij de afhaallocatie. U kunt voor de status van uw pakket het beste kijken naar de statusbalk. Pas zodra daar bij staat ‘bezorger is onderweg’ en de status staat op het onderdeel ‘Onderweg’ staat komt het pakket die dag naar u toe.

Jl-p77

Heeft op 16 januari 2018 om 16:28 geantwoord

Het gaat zo met ieder pakket. Die klantenservice Is een schande ik zie daar geen enkele excuses
Ook niet voor de door mij opgenomen vrije dagen
Ook niet dat het 7 dagen heeft geduurd en weer zes telefoontje alvorens mijn ingezonden stukken zijn bekeken

En dit gebeurd twee tot drie keer per maand en met stukken uit Nederland maar ook. Met buitenlandse pakketten.

Dus nee ik bel vaker die super irritante postnl servicecentrum dan overige mensen.

Alle klachten die gemeld zijn door