Geboden Oplossing:
Geachte mevrouw,
Wat vervelend dat u slechts één zending van de beloofde twee heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat dit een teleurstelling is.
Omdat de afzender heeft gekozen voor briefpost zending kunnen wij niet nagaan wat er in dit geval mis is gegaan. Er zou zoals u aangeeft sprake kunnen zijn van een verkeerde bezorging maar het kan ook andere oorzaken hebben. Omdat er geen registratie is van briefpost zending is onderzoek niet mogelijk.
Wel heb ik voor u een registratie gemaakt om te laten beoordelen of u klacht vaker voorkomt in uw postcode gebied. U krijgt hiervan geen terugkoppeling.
Ik wil u adviseren om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice