Mijn Klacht:
jas gekocht en via POSTNL laten bezorgen.
nee dus ze hebben de jas eruit gehaald,
die zaak en ik ook hebben verhaal gehaald
kunnen ze niks aan doen zeiden ze, jas weg en geld weg
SCHANDALIG wil niks meer met POSTNL te maken hebben
Gewenste Oplossing:
jas terug of mijn geld

