Klacht: Inhoud postpakketten op Marktplaats aanbieden is gewoon bij POST.nl

[email protected] op 13 mei 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben afgelopen maand verschillende keren geconfronteerd door Post.nl.
Ik heb via Post.nl pakketten verstuurd t.w.v.198,– euro die niet zijn aangekomen bij de geadresseerde.
Na een verloop van tijd heb ik navraag gedaan bij Post.nl.
Wat krijg je steeds voor antwoord: We vinden het heel vervelend voor u en bieden hiervoor excuses aan.

Voor die excuses wil post.nl 6,95 euro verzendkosten terugstorten op mijn bankrek.nr. Die geef ik niet vrij.

Het is toch niet de bedoeling dat postpakketten worden ingepikt door postbezorgers waarbij we nog eens 6,95 verzendkosten betalen. Zorg er maar eens voor dat die pakketten terecht komen. Ik weet dat die pakketten niet meer te traceren zijn want de inhoud wordt op marktplaats aangeboden. Dus ik eis schadevergoeding. Het maakt niet uit of het als standaardpakket, aangetekend pakket of verzekerd pakket wordt verzonden. Alle keren heb ik er nooit geen rooie cent van gezien als de verzendkosten. De inhoud van die pakketten zijn voor POST.nl niet zo belangrijk.

Gewenste Oplossing:

Geef mij maar een vergoeding van de inhoud. Ik heb u ook 6,95 euro vergoeding betaald voor standaard pakket met inhoud.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 mei 2019 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket tot op heden niet aan is gekomen en dat er vanuit PostNL alleen een vergoeding mogelijk is van de verzendkosten. U heeft er voor gekozen om uw zending zonder aanvullende verzekering te versturen. Dat betekent dat de inhoud niet verzekerd is tegen verlies. Door met PostNL te verzenden, bent u ook akkoord gegaan met de hierbij horende voorwaarden. Het is dan ook niet mogelijk om meer te vergoeden dan alleen de verzendkosten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

5 jaren geleden - POST PUNT NL wil de klacht afronden terwijl het nog niet is opgelost. Het is gewoon een groot oplichterszooitje !!!!!!!!!! Ik raad ook iedereen af gebruik te moeten maken van POST PUNT NL OPGELOST Hoe kunnen ze het bericht hebben gelezen en de klacht binnen een minuut te hebben opgelost ???????? Ik vind dat KLACHT.NL er ook maar eens iets aan moet doen.

[email protected]

Heeft op 16 mei 2019 om 17:41 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Track Tracenummer is 3SKABA966387659. In vertrouwen leverde ik het post-pakket af aan post.nl voor bezorging bij de geadresseerde. Hiervoor heb ik mijn verschuldigde bedrag aan post.nl betaald. Voor dit bedrag zou er een dienst worden gedaan voor de inhoud te bezorgen bij de geadresseerde. Nee, je komt dezelfde inhoud tegen op Marktplaats. Aardige zakcent voor die postbezorgers. Dit was niet mijn bedoeling. Graag oplossing en geen Tot onze spijt...… Krijg ik nog eens zo'n stom antwoord neem ik een advocaat onder mijn arm en sleep post.nl voor de rechter!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]