Mijn Klacht:
Ik ben afgelopen maand verschillende keren geconfronteerd door Post.nl.
Ik heb via Post.nl pakketten verstuurd t.w.v.198,– euro die niet zijn aangekomen bij de geadresseerde.
Na een verloop van tijd heb ik navraag gedaan bij Post.nl.
Wat krijg je steeds voor antwoord: We vinden het heel vervelend voor u en bieden hiervoor excuses aan.
Voor die excuses wil post.nl 6,95 euro verzendkosten terugstorten op mijn bankrek.nr. Die geef ik niet vrij.
Het is toch niet de bedoeling dat postpakketten worden ingepikt door postbezorgers waarbij we nog eens 6,95 verzendkosten betalen. Zorg er maar eens voor dat die pakketten terecht komen. Ik weet dat die pakketten niet meer te traceren zijn want de inhoud wordt op marktplaats aangeboden. Dus ik eis schadevergoeding. Het maakt niet uit of het als standaardpakket, aangetekend pakket of verzekerd pakket wordt verzonden. Alle keren heb ik er nooit geen rooie cent van gezien als de verzendkosten. De inhoud van die pakketten zijn voor POST.nl niet zo belangrijk.
Gewenste Oplossing:
Geef mij maar een vergoeding van de inhoud. Ik heb u ook 6,95 euro vergoeding betaald voor standaard pakket met inhoud.
