Mijn Klacht:
Dit is de 5de keer dat ik contact probeer op te nemen met jullie. Jullie klantenservice helpt niet en ik krijg nergens een oplossing.
Ik kan mijn inklaringskosten niet betalen. Als ik mijn pakket opzoek staat er pakket (nog) niet gevonden. Dit ligt niet aan mijn chrome, device, etc. Andere mensen hebben het ook geprobeerd en het lukt niemand. Er klopt iets niet aan jullie site. Op 5 september word mijn pakket teruggestuurd omdat dan het termijn van 14 dagen voorbij is.
Van jullie klantenservice krijg ik allemaal verschillende verhalen. Dat er een storing is, dat het gewoon aan mij ligt en dat zij mijn pakket wel kunnen zien, dat zij mijn pakket ook niet kunnen zien en dat het nog niet bij postnl binnen is. Het voelt alsof er maar wat word gezegd zodat ik ophang aan de telefoon en jullie de klacht als afgehandeld kunnen markeren. Het is ontzettend frustrerend.
Het pakket is een verjaardagscadeautje dat nu veel te laat, of gewoon NIET komt door het niet functioneren van jullie site en de onkunde van de klantenservice.
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn pakket ontvangen. Ik wil absoluut niet dat het teruggestuurd word. Als dit wel gebeurd verwacht ik een vergoeding want ik ben hier een hoop tijd en geld aan kwijt.
