Klacht: Ik kan nogsteeds geen inklaringskosten betalen

RikSnoep op 30 augustus 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is de 5de keer dat ik contact probeer op te nemen met jullie. Jullie klantenservice helpt niet en ik krijg nergens een oplossing.

Ik kan mijn inklaringskosten niet betalen. Als ik mijn pakket opzoek staat er pakket (nog) niet gevonden. Dit ligt niet aan mijn chrome, device, etc. Andere mensen hebben het ook geprobeerd en het lukt niemand. Er klopt iets niet aan jullie site. Op 5 september word mijn pakket teruggestuurd omdat dan het termijn van 14 dagen voorbij is.

Van jullie klantenservice krijg ik allemaal verschillende verhalen. Dat er een storing is, dat het gewoon aan mij ligt en dat zij mijn pakket wel kunnen zien, dat zij mijn pakket ook niet kunnen zien en dat het nog niet bij postnl binnen is. Het voelt alsof er maar wat word gezegd zodat ik ophang aan de telefoon en jullie de klacht als afgehandeld kunnen markeren. Het is ontzettend frustrerend.

Het pakket is een verjaardagscadeautje dat nu veel te laat, of gewoon NIET komt door het niet functioneren van jullie site en de onkunde van de klantenservice.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn pakket ontvangen. Ik wil absoluut niet dat het teruggestuurd word. Als dit wel gebeurd verwacht ik een vergoeding want ik ben hier een hoop tijd en geld aan kwijt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht RikSnoep

7 maanden geleden - RT182588711SG , casesnummer was 22846419 . Postcode 1274CJ Hier de extra info. Los het op.

Reactie van de melder van de klacht RikSnoep

7 maanden geleden - Inmiddels eindelijk kunnen betalen. Iemand heeft tijdens het proces de verkeerde postcode ingevuld. Vandaar dat ik het niet kon zien. Nou nog hopen dat het juist bezorgd word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 30 augustus 2023 om 12:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw zending uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Onze oprechte excuses voor alle onduidelijkheid die er is ontstaan omtrent uw pakket. Uit uw bericht begrijp ik dat het inmiddels gelukt is om de inklaringskosten te betalen, dit is ook terug te zien in ons systeem. Vanaf het moment dat de inklaringskosten betaald zijn, kan het tot 30 dagen duren voordat de zending verder verwerkt en geleverd wordt. Ik wil u dan ook vragen dit af te wachten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door RikSnoep