Klacht: Ik heb een bestelling gedaan op 6 augustus en ik heb het nog steeds niet gekregen!?

Naidy op 22 augustus 2023 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling gedaan op 6 augustus en jullie hebben me een mail gestuur dat de bestelling bezorg is maar ik heb niks gekregen enn ik weet niet wat ik moet doen ik klacht gedaan maar niks te horen ik weer niet meer wat ik moet doen

Gewenste Oplossing:

Ik will me bestelling of me geld terug!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - de tracking code van het betreffende pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Naidy

7 maanden geleden - 10206148082757 dat is de trankingsnummer

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Beste lezer, Hartelijk dank voor uw snelle reactie. Zoals telefonisch besproken heb ik nog steeds wat verdere informatie nodig om uw melding compleet te maken. Zou u deze gegevens willen sturen? Graag ontvang ik de juiste tracking code van u. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Naidy

7 maanden geleden - JVGL06213730001905789026

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 augustus 2023 om 10:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Naar aanleiding van uw nieuwe reactie ben ik op onderzoek uitgegaan. Hierdoor heb ik gezien dat het betreffende pakket is bezorgd door DHL. Daarom wil ik u adviseren contact op te nemen met DHL.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Naidy