Klacht: HET SPOORLOOS VERDWIJNEN VAN MIJN PAKKET

lijcka op 08 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

IK HEB OP WOESDAG 24 -5 BIJ CARPARTSDIRECT.NL NIEUWE REM BLOKKEN BESTELD OP VRIJDAGHEB IK EEN BEVESTIGING VAN POST NL GEKREGEN DAT ZE DAAR ONTVANGEN ZIJN ZE ZOUDEN OP MAANDAG29 -5 BEZORGD WORDEN IK BEN ZELF DE HELE DAG THUIS GEWEEST MAAR GEEN POST WAGEN GEZIEN OOK GEEN BRIEFJE INDE BUS EN TOCH ZIJN ZE VOLGENS DEBESTUURDER BEZORGD SINDS DIEN IS HET PAKJE SPOORLOOS IK BEN BEHOORLIJK KWAAD DAAR IK NU HET WEEKEND NERGENS NAAR TOE KAN DANK ZIJ POST NL

Gewenste Oplossing:

MIJN WENS IS DAT POST NL DAT PAKKET VERGOED ZODAT IK ZE OP NIEUW KAN BESTELLEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 juni 2017 om 13:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Silvis,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat u dit pakket niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u zich hier heel erg zorgen over maakt. Mijn excuses hiervoor.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat de afzender hiervan een melding heeft gemaakt en dat deze hier inmiddels bericht over heeft ontvangen. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender. Als geadresseerde komt u niet in aanmerking voor een vergoeding. De afzender is onze opdrachtgever voor het versturen van het pakket.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door