Klacht: herstelsticker terwijl niet nodig

op 15 april 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb 2 kaarten een dag te laat ontvangen omdat er een herstelsticker op de enveloppe zat. Mijn naam staat er goed op en zo ook het adres met de juiste postcode. Erg vervelend dit! het ging om zeer persoonlijke kaartjes die op de juiste dag aan zouden moesten komen. Mijn dochters (waar de kaarten van komen) wilden mij steunen met een lieve kaart ivm overlijden van mijn moeder 1 jaar geleden. Ze hebben de datum goed aangegeven op de site van Greetz. ik begrijp uit andere reactie van deze klacht dat dit niet goed gaat bij de sorteermachine van POST.NL
Erg jammer dit. Graag uw reactie

Dat dit niet weer gebeurt. Voor nu is het niet meer terug te draaien helaas.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 april 2019 om 12:00 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over herstelstickers die op uw post zijn geplakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

De herstelretoursticker is op uw post geplakt omdat uw poststuk tijdens de postverwerking voor een andere straat of wijk dan de uwe gesorteerd is. Deze fout is ontdekt, daarom heeft uw poststuk deze sticker gekregen en is vervolgens opnieuw gesorteerd. Uw post is dus niet op een ander adres bezorgd, want de fout is tijdig ontdekt.

Ik hoop dat ik hiermee uw onduidelijkheden heb kunnen wegnemen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben over onze dienstverlening, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

PostNL Klantenservice

Heeft op 15 april 2019 om 13:35 geantwoord

Het adres Noorderdiep 428 9521 BP Nieuw-Buinen checken in het apparaat waar het volgens u fout gegaan is. Het is ook niet verkeerd bezorgd maar TE LAAT! de tekst die u hierboven neergezet heeft is een standaardtekst. Als u mijn klacht goed gelezen had, had u gelezen dat ik het bovenstaande al wist.
mvg
G. Idema