Mijn Klacht:
In 8 dagen tijd nu 3x post niet ontvangen.
1x bestelling in een enveloppe twv EUR 50 (helaas geen track/trace)
1x brief van school
1x brief belastingdienst
Alles is zichtbaar in de app, maar vervolgens niets in de bus. Hier gaat iets grandioos mis.
Gewenste Oplossing:
Die EUR 50 is zonde; helaas geen track trace. Neemt niet weg dat er porto op zat en dat je als consument mag verwachten dat de post ook geleverd wordt.
Verder doet men er nogal lichtzinnig over naar mijn idee. Ik word ook verder niet op de hoogte gehouden en ze 'houden het postcodegebied in de gaten'. Ik heb daar weinig vertrouwen in. Als de post nog gevonden zou worden, zou het alsnog bezorgd worden....het is inmiddels bijna 14 dagen geleden.
Ik ben tevreden als men mij informeert wat hier is misgegaan en hiervoor verantwoordelijk stelt. Ik wens hierover op de hoogte te worden gehouden. Als de post bij de buren lag, hadden ze dit ons wel gegeven. Hier is meer aan de hand, neem dit dan ook serieus op. Het kostte me bijna 35 minuten deze klachten te melden, daar zit ik ook niet op te wachten.
