Klacht: Handtekening voor ontvangst

op 17 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Maandag is post NL langs geweest met een pakketje, echter was er niemand thuis en zouden volgende dag terug komen.
Ook op dat moment was er niemand thuis.
Bij thuiskomst lag er een pakketje in de brievenbus, maar hier had ik een handtekening voor moeten zetten.
Via de track en trace app, kwam ik erachter dat er wel een handtekening stond (gekrabbel).
Maar dit is niet getekend door mij of mijn vriend.
De pakketbezorger heeft dus zelf een krabbel gezet, dat ik mijn pakketje heb ontvangen.
Er moet niet voor niets een handtekening gezet worden, deze keer is het goed afgelopen, maar voor hetzelfde geld had ik geen pakketje en was er wel getekend voor ontvangst.

Ik ben blij dat het deze keer goed is afgelopen.
Maar vind het niet netjes van de postbezorger dat hij zelf heeft getekend.
En vind dan ook, dat deze pakketbezorger hierop aangesproken moet worden.
Het betreft de postbezorger van dinsdagmiddag rond 16.00 uur.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Leppers, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat er is getekend voor uw pakket terwijl er op dat moment niemand thuis was. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent, mijn excuses voor deze gang van zaken. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen en de bezorger hierop aan te spreken ontvang ik graag de volgende gegevens van u: - Wat is de volledige track&trace code van het betreffende pakket? Deze is helaas niet geheel leesbaar in de afbeelding. Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Nandie

4 maanden geleden - De gehele track en trace code is: LX212503955NL Barcode; 3SLGAT0587575

Heeft op 17 juli 2017 om 14:13 geantwoord

Geachte mevrouw Leppers,

Heel erg bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb dit doorgegeven. U zult hier geen bericht meer over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de betreffende medewerker om dit voortaan correct te laten verlopen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nandie