Klacht: Handtekening vervalst

EAJSwinkels op 13 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week moest ik een pakketje krijgen van post.nl
Op track en trace stond dat het pakketje zou komen tussen 11.20 uur en 13.20 uur.
Om 15.00 uur had ik nog niemand gezien. Nu bestel ik niet heel vaak, maar de laatste maanden komen pakketjes steeds te laat. Daar heb ik al meerdere keren voor gebeld en dat deed ik ook nu weer. Hun antwoord kan ik dromen, we zullen het doorgeven wij kunnen geen contact maken met de bezorger dus u moet wachten.
Dus ik wacht maar weer. Om 17.00 uur komt dan eindelijk het pakketje. Als ik de bezorger wil vragen hoe dit komt en wil vertellen dat het vervelend is om de hele dag thuis te moeten blijven, blijkt hij nagenoeg geen Nederlands te spreken.
Als hij weg is realiseer ik me dat hij me niet heeft laten tekenen. Via track en trace zie ik later toch een handtekening staan die dus niet van mij is.
Ik bel weer, ze zullen het doorgeven. Ik vraag om een reactie omdat ik dit echt zeer kwalijk vind. Maar dat kan niet.
Ik moet maar aangifte doen op het politiebureau.
Ik heb een ernstige klacht en er wordt door post.nl niet aan gedaan!!!

Gewenste Oplossing:

Gewenste Oplossing
Ik wil kunnen vertrouwen op de pakketdienst. Een keer te laat kan, maar ze zijn sinds het vertrek van onze vaste bezorger altijd te laat.
Ik wil nooit meer meemaken dat post.nl mijn handtekening vervalst.
Ik wil excuus en een schadevergoeding met de belofte dat als het nog een keer gebeurd ze mij een flinke boete betalen. Zo kan ik met iets meer vertrouwen weer pakketjes bestellen. Ik neem aan als er een boete kleeft aan het vervalsen van mijn handtekening dat ze dat er van weerhoudt om mijn handtekening te zetten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Deze klacht eerder verstuurd. Door ziekte niet meteen kunnen reageren en klacht gesloten door post.nl Deze keer graag een oplossing!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 juli 2018 om 12:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger zich niet aan de aangegeven tijden houdt en dat hij zelf heeft getekend voor de zending. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil u mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. De tijden worden aan de hand van eerder bezorgmomenten bepaald. Als er weinig besteld wordt dan zullen de tijden niet zo precies zijn.
Wat het tekenen door de bezorger betreft heeft u natuurlijk volkomen gelijk. Dit mag natuurlijk absoluut niet. U geeft aan dat er al een klacht is ingediend. Dit zal dan intern worden aangepakt door de leidinggevende van en met de bezorger. Ik kan u verzekeren dat dit niet licht al gebeuren.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

EAJSwinkels

Heeft op 21 juli 2018 om 18:56 geantwoord

Ik wil de garantie dat ik bij herhaling een schadevergoeding krijg.

Alle klachten die gemeld zijn door