Klacht: Handtekening vervalst

EAJSwinkels op 03 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week moest ik een pakketje krijgen van post.nl
Op track en trace stond dat het pakketje zou komen tussen 11.20 uur en 13.20 uur.
Om 15.00 uur had ik nog niemand gezien. Nu bestel ik niet heel vaak, maar de laatste maanden komen pakketjes steeds te laat. Daar heb ik al meerdere keren voor gebeld en dat deed ik ook nu weer. Hun antwoord kan ik dromen, we zullen het doorgeven wij kunnen geen contact maken met de bezorger dus u moet wachten.
Dus ik wacht maar weer. Om 17.00 uur komt dan eindelijk het pakketje. Als ik de bezorger wil vragen hoe dit komt en wil vertellen dat het vervelend is om de hele dag thuis te moeten blijven, blijkt hij nagenoeg geen Nederlands te spreken.
Als hij weg is realiseer ik me dat hij me niet heeft laten tekenen. Via track en trace zie ik later toch een handtekening staan die dus niet van mij is.
Ik bel weer, ze zullen het doorgeven. Ik vraag om een reactie omdat ik dit echt zeer kwalijk vind. Maar dat kan niet.
Ik moet maar aangifte doen op het politiebureau.
Ik heb een ernstige klacht en er wordt door post.nl niet aan gedaan!!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil kunnen vertrouwen op de pakketdienst. Een keer te laat kan, maar ze zijn sinds het vertrek van onze vaste bezorger altijd te laat.
Ik wil nooit meer meemaken dat post.nl mijn handtekening vervalst.
Ik wil excuus en een schadevergoeding met de belofte dat als het nog een keer gebeurd ze mij een flinke boete betalen. Zo kan ik met iets meer vertrouwen weer pakketjes bestellen. Ik neem aan als er een boete kleeft aan het vervalsen van mijn handtekening dat ze dat er van weerhoudt om mijn handtekening te zetten.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Is mijn klacht aangekomen???

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Geachte heermevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk te vernemen dat uw zending op een later moment is bezorgd dan u had verwacht en u niet zelf heeft getekend voor uw zending. Hier bied ik mijn excuses voor aan en graag reageer ik op uw bericht; Het bezorgmoment wordt gebaseerd op hoe de bezorger zijnhaar route de afgelopen maanden heeft gereden. Dit is een automatisch proces en staat buiten de bezorgers schuld wanneer dit niet wordt nagekomen. Dit kan meerdere oorzaken hebben; drukte in het verkeer, of een verandering in de planning. Omdat het een indicatie is, kan het worden aangepast wanneer dit structureel niet overeenkomt. Betreft de handtekening: dit vind ik enorm kwalijk te vernemen en hier laat ik de bezorger graag op aanspreken zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Om dit te kunnen doen ontvang ik nog graag de volgende gegevens: - De barcode van de zending waarvoor u zelf geen handtekening heeft gezet. - Uw voor- en achternaam. - Uw postcode en huisnummer. - Uw telefoonnummer. Zodra we deze gegevens hebben ontvangen zullen we uw klacht registreren en u informeren over de afhandeling van uw melding. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 juli 2018 om 09:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Barcode 3SESPR3588419 Mijn naam E.A.J. (Ilse) Swinkels-van der Schoot Postcode en huisnummer 5628 VS 5 Telefoonnummer 06 10276969

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Ik heb de gegevens doorgegeven maar staan hierboven als reactie van Post.nl

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - DE KLACHT IS NIET OPGELOST

EAJSwinkels

Heeft op 06 juli 2018 om 10:01 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik heb door afwezigheid niet meteen gereageerd en dan wordt de klacht gesloten als zijnde opgelost. Echt niet. Inmiddels weer problemen met het volgende pakketje!!! De helft geleverd en te laat!!!
Ik wil mijn klacht opgelost zien!!!

Alle klachten die gemeld zijn door