Mijn Klacht:
Vorige week moest ik een pakketje krijgen van post.nl
Op track en trace stond dat het pakketje zou komen tussen 11.20 uur en 13.20 uur.
Om 15.00 uur had ik nog niemand gezien. Nu bestel ik niet heel vaak, maar de laatste maanden komen pakketjes steeds te laat. Daar heb ik al meerdere keren voor gebeld en dat deed ik ook nu weer. Hun antwoord kan ik dromen, we zullen het doorgeven wij kunnen geen contact maken met de bezorger dus u moet wachten.
Dus ik wacht maar weer. Om 17.00 uur komt dan eindelijk het pakketje. Als ik de bezorger wil vragen hoe dit komt en wil vertellen dat het vervelend is om de hele dag thuis te moeten blijven, blijkt hij nagenoeg geen Nederlands te spreken.
Als hij weg is realiseer ik me dat hij me niet heeft laten tekenen. Via track en trace zie ik later toch een handtekening staan die dus niet van mij is.
Ik bel weer, ze zullen het doorgeven. Ik vraag om een reactie omdat ik dit echt zeer kwalijk vind. Maar dat kan niet.
Ik moet maar aangifte doen op het politiebureau.
Ik heb een ernstige klacht en er wordt door post.nl niet aan gedaan!!!
Gewenste Oplossing:
Ik wil kunnen vertrouwen op de pakketdienst. Een keer te laat kan, maar ze zijn sinds het vertrek van onze vaste bezorger altijd te laat.
Ik wil nooit meer meemaken dat post.nl mijn handtekening vervalst.
Ik wil excuus en een schadevergoeding met de belofte dat als het nog een keer gebeurd ze mij een flinke boete betalen. Zo kan ik met iets meer vertrouwen weer pakketjes bestellen. Ik neem aan als er een boete kleeft aan het vervalsen van mijn handtekening dat ze dat er van weerhoudt om mijn handtekening te zetten.
