Klacht: Gestolen goederen

op 12 juni 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee weken geleden schoenen besteld voor mijn vrouw uit het buitenland. De schoenen zijn netjes opgestuurd door de verkoper, alles met toebehoren. Tot dat ik het pakketje thuis bezorgt krijg! Ten eerste zit er een andere verpakking om dan normaal, en weegt de doos met schoenen helemaal niks. Bij de bezorggevens zijn met schoenen ingescand met een gewicht van 1,16 kilogram. Met het open van de doos valt mijn mond tot verbazing, geen schoenen.. maar twee kleine paprika’s! Dit was een verzekerde zending en de schoenen waren ook aardig prijzig! Ik vind dit belachelijk en heb nog nooit zoiets mee gemaakt. De zending is ook een paar keer ingescand binnen 1 uur. Denk dat ik de schoenen nooit meer ga zien?

Gewenste Oplossing:

Zoals het er nu voor staat gaat mijn keuze niet meer uit naar de bezorgservice van PostNL! Beter onderzoek doen naar jullie werknemers lijkt me een stuk beter idee. Want dit is natuurlijk van de zotte!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket dat vanuit het buitenland naar u is verzonden. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Ik vind het heel kwalijk dat u niet de schoenen heeft ontvangen die u heeft besteld. Ik kan me voorstellen dat u zich zorgen maakt. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u hierbij zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag nog de volgende informatie:- Wat is de Track Trace code van uw pakket?- Is het pakket geopend of beschadigd? Heeft u de verpakking en inhoud bewaard en foto’s gemaakt en dit ook gemeld bij de afzender?- Zit er een brief bij het pakket of staat er iets anders bijzonders bij vermeld?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 juni 2019 om 17:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Er is u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat uw melding verder in behandeling kon worden genomen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door NMKILIC